Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از انهدام باند خرید و فروش لوازم شیطان پرستی در شمال تهران خبر داد و گفت: دو نفر از اعضای فعال این باند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش جنوب نیوز، سرهنگ رضا بستوه درباره جزئیات دستگیری این دو متهم گفت: برابر گزارشات مردمی مبنی بر خرید و فروش اقلام مورد نیاز گروه های شیطان پرستی در شمال پایتخت، شناسایی و رصد فعالیت های اعضای این باند که در شمال تهران فعالیت می کردند در دستور کار سرکلانتر یکم پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی های اولیه مأموران نشان می داد اعضای این باند فعالیت گسترده ای در شبکه های مجازی از جمله تلگرام و اینستاگرام دارند و مشتریان خود را در این شبکه ها شناسایی کرده و نسبت به فروش اقلامی از قبیل لباس، چکمه های بلند و رنگی و همچنین هدبند، سربند و دستبندهای چاپی اقدام می کنند.

سرهنگ بستوه ادامه داد: مأموران موفق شدند با ردیابی محل اختفای دو نفر از متهمان این پرونده، آنها را در انبار توزیع اقلام و لوازم شیطان پرستی در محدوده درکه شناسایی و دستگیر کنند.

بستوه با اعلام اینکه هر دو متهم دستگیر شده، پسرهای ۲۵ ساله، لیسانسه و فاقد شغل و سابقه کیفری بودند تصریح کرد: این دو متهم، خود را واسط ارسال لوازم معرفی کرده و اعتراف کردند با چند نفر دیگر که در محدوده بازار اقدام به چاپ نمادهای شیطان پرستی بر روی انواع تیشرت، سربند و دستبند می کردند ارتباط دارند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت همچنین اعلام کرد از محل اختفای متهمان که یک منزل مسکونی و فرسوده درمحدوده درکه بود، تعداد ۱۶۵ جین لابس کشف و ضبط شد. متهمان در جریان بازجویی های اولیه اعتراف کردند روزی سه میلیون تومان از محل فروش اقلام شیطان پرستی به متقاضیان درآمد داشته اند. تحقیقات از هر دو متهم دستگیر شده برای شناسایی همه اعضای باند همچنان ادامه دارد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل

ایسنا/اردبیل معاون پیشگیری از جرم دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل گفت: یکی دیگر از عوامل اصلی فروش قرارداد به نام تعاونی‌های مسکن واهی و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

مرتضی طاهری‌فرد، ۱۳ اردیبهشت با اعلام خبر شناسایی و دستگیری یک دلال و واسطه فروش قراردادهای واهی زمین، افزود: در اجرای دستور ابلاغی دادستان مرکز استان مبنی بر شناسایی و پلمب تمامی دفاتر مشاورین املاک غیرمجاز و متخلف، یکی دیگر از عوامل اصلی فروش قرارداد به نام تعاونی‌های مسکن واهی و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

طاهری‌فرد افزود: از نامبرده ۴۰۰ فقره قرارداد سهم مالک واهی که در دست فروش به مردم بود، کشف شده است.

همچنین حسین سالاری معاون دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل هم اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی جریان فسادزای حوزه زمین و مسکن اردبیل که با اعمال مجرمانه متعدد مانند فروش قرارداد سهام زمین شرکت‌های تعاونی واهی و منحل شده و زمین‌هایی که وجود خارجی ندارد یا فروش یک زمین به نفرات مختلف، موجب گرفتاری شهروندان زیادی شده بود، شناسایی، دستگیر و روانه زندان شد.

سالاری افزود: در بازرسی از بنگاه املاک وی، تعداد زیادی اوراق عادی و رسمی جعلی، اسناد و مدارک مالکیت جعلی مربوط به ادارات دولتی و مدارک مرتبط با برخی از تعاونی‌های مسکن کشف شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • دستگیری دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان