Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ «علی یزدانی» امروز (سه شنبه) در حاشیه رونمایی از سامانه «مدیریت طرح و پروژه» که در محل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: پیش بینی ما این است که با توجه به وجود هزار بنگاه صادراتی در کشور، تا پایان سال 100 درصد این برنامه محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره مشوق های صادراتی نیز گفت: یکی از مشوق های صادراتی، نرخ تسهیلاتی کمتر از 2 درصدی صندوق توسعه ملی برای بنگاه های تولیدکننده با هدف صادرات محصولات است.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی افزود: بانک توسعه صادرات نیز مکلف است که بیشتر منابع خود را با نرخ کمتر از 6 درصد به بنگاه هایی که در حوزه صادرات و در قالب خدمات فنی و مهندسی فعالیت می کنند، تخصیص دهد.

** ایجاد تقارن اطلاعاتی ویژگی بارز دولت الکترونیک است
«حمید امانی» رئیس امور صنعت و معدن سازمان برنامه و بودجه نیز در جمع خبرنگاران به تبیین ویژگی های سامانه «مدیریت طرح و پروژه» پرداخت و با بیان اینکه ویژگی بارز دولت الکترونیک ایجاد تقارن اطلاعاتی است، گفت: سامانه مدیریت طرح و پروژه سبب می شود همه افراد دسترسی یکسان به اطلاعات قرادادها و مناقصه ها، قیمت ها در سطح شهرک های صنعتی استان و پیمانکاران داشته باشند.
وی افزود: به کمک این سامانه مناقصه ها با شفافیت بیشتر انجام می شود و همه اجزا به صورت شبکه از شرایط قراردادها اطلاع می یابند و جلوی هرگونه انحصار و رانت اطلاعاتی گرفته می شود.
امانی اظهارداشت: به کمک این سامانه سازمان سفارش دهنده کار در جریان روند کار قرار می گیرد و موجب می شود کار جدای از عملیات جاری به صورت نرم افزار انتزاعی شکل نگیرد و به تدریج به همه شبکه های مالی، سفارش کار، صورت وضعیت گسترش یابد که موجب موفقیت طرح می شود.
وی تاکید کرد: لازمه این امر این است که پیگیری ها استمرار یابد و عملیات جاری سازمان بر اتکای این سامانه باشد.
سامانه «مدیریت طرح و پروژه سازمان» به نشانی اینترنتی PM.ISIPO.ir روز سه شنبه با حضور «علی یزدانی» مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، جمعی از مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در محل این سازمان رونمایی شد.
این سامانه در راستای دولت الکترونیک و شفاف سازی فعالیت ها راه اندازی شده و همه فعل و انفعالات عمرانی کشور را می توان از طریق این سامانه پیگیری کرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد کشور ، سند ۴۵ هکتار زمین های شهرک صنعتی فجر در منطقه آزاد قشم صادر شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و ۸۰۰ هکتار است که پیش از این برای دو هزار و ۷۰۰ هکتار آن سند صادر شده بود.
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و ۱۴۲ فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم حل شد.

وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست در خصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عدم وجود سایت مدیریت پسماند ویژه در شهرک‌های صنعتی
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی ایران به سایر کشور‌ها
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان