Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، در پی نشر شایعه گازرسانی اختصاصی به خانه علی طیب نیا، وزیر پیشین اقتصاد، وی این موضوع را رد کرد و گفت که هزینه این کار را راسا پرداخت کرده است.

چند روز قبل احمد توکلی، نماینده سابق ادوار مجلس و رئیس سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت، با انتشار یادداشتی در کانال شخصی خود نسبت به گازکشی به ویلای علی طیب نیا، وزیر اقتصاد دولت یازدهم، اعتراض کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته توکلی سولقان لوله‌کشی گاز دارد؛ برای آنکه باغچه وزیر اقتصاد دولت یازدهم از گاز بهره‌مند شود، یک و نیم کیلومتر از سولقان به سمت سنگان لوله کشی گاز اختصاصی انجام شده است.

این موضوع از سوی علی طیب نیا مورد اعتراض قرار گرفت. وی با تکذیب این ادعا مبنی بر تخلف وزارت نفت در گازرسانی به خانه های مردم سولقان، گفت: سخنان احمد توکلی ناشی از اطلاعات اشتباه ارائه شده به اوست و اقداماتی که در این زمینه انجام شده شتاب زده و غیر منصفانه است.

به گفته وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم، تصویب طرح گاز کشی به سولقان و روستای این منطقه مصوبه دولت هشتم بوده که در انتهای دولت دهم اجرایی شد و تکمیل بخشی از آن در دولت یازدهم صورت گرفت به گونه ای که همه واحدهای دارای مجوز منطقه از این امکان برخوردار شدند.

طیب نیا با بیان این‌که، از پنج ملک موجود در کوچه ای که باغچه بنده نیز در آن قرار دارد ۳ واحد دارای گاز هستند و دو واحد دیگر هم به دلیل نداشتن مجوز از این امکان برخوردار نشده اند، تصریح کرد: در واقع دادستانی ابلاغ کرده که واحدهای بدون پروانه ساخت نمی توانند و نباید از امکانات بهره ببرند.

وی تاکید کرد: از ابتدا و طبق طرح مصوب شده، قرار بوده که خط لوله تا سه راهی سنگان کشیده شود بنابراین لوله اختصاصی نیست و هر کس مجوز داشته باشد از نعمت گاز بهره مند می شود، در واقع، دهیاری بر اساس درخواست ساکنان ادامه مسیر تا پیچ سنگان را دنبال کرده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم ادامه داد: اتفاقا این طرح را شرکت گاز کامل نکرد و تا ۲۵۰ متری باغچه ما جلوتر نیامدند که پیگیری‌های دهیاری هم نتیجه نداد و بنده خودم نه لوله کشی۱۵۰۰ متر مورد ادعا، بلکه ۲۵۰ متر باقی مانده را انجام دادم. پس این ادعا که صرفا بخاطر بنده و آن هم با بی عدالتی و تبعیض این مسیر گاز کشی شده غیر واقعی و نادرست است.

وی افزود: انتظار می رفت حداقل قبل از رسانه ای شدن این ادعا از سوی آقای توکلی و یا طرح سوال یکی از نمایندگان حداقل هر دو این افراد که مرا به خوبی می شناسند برای اطمینان تماس می گرفتند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم گفت: زمین این باغچه را ۱۶ سال پیش خریداری و خودم احیا کرده‌ام و اتفاقا به طور شفاف و جزء دارایی های خود آن را در آغاز دوره وزارتم به قوه قضائیه اعلام کرده ام.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۹۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان : دولت به شرکت‌های دارویی ۶۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد/ در درمان بیماری های خاص مانده‌ایم

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پوشش بیمه‌ای هزینه های دندانپزشکی، گفت: در هیچ کجای دنیا، دولت بیماری هایی که زندگی مردم را به خطر نمی اندازد را پوشش نمی‌دهد و ابتدا به سراغ بیماری های خاص می رود در حالی که ما هنوز در پوشش بیماری های خاص مانده ایم.

به گزارش شفقنا؛ مسعود پزشکیان در خصوص وضعیت هزینه های دندانپزشکی، اظهار داشت: قدم اول برای مردم درحوزه دندانپزشکی، پیشگیری است و اگر پیشگیری نشود، هزینه های سنگین را برای مردم و جامعه تحمیل می کند؛ بنابراین اگر بتوانیم در قدم اول مسایل پیشگیری و آموزش را در جامعه به همه کسانی که در خطر مشکلات دندانی هستند ارائه دهیم، می تواند مشکل ما را حل کند.

وی ادامه داد: دولت باید وضعیت بیمه‌ای را اصلاح کند چراکه نه تنها برای درمان‌هایی مثل دندانپزشکی، بلکه در درمان بیماری های  خاص و سرطانی هم مانده‌ است. در هیچ کجای دنیا، دولت بیماری هایی که زندگی مردم را به خطر نمی اندازد را پوشش نمی‌دهد و ابتدا به سراغ بیماری های خاص می رود در حالی که ما هنوز در پوشش بیماری های خاص مانده ایم.

آقای پزشکیان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پوشش بیمه ای بیماران سرطانی گفت: دولت قرار بود ۱۰ درصد خالص هدفمندی را برای بیماران صعب العلاج هزینه کند اما این کار را هم نکردند؛ درحالی که قانون و منبع برای این مساله وجود دارد اما دولت اجرا نمی کند.

وی در خصوص تامین داروهای بیماران سرطانی اظهار داشت: مشکل تولید ما، نبود منابع برای تامین نیاز است؛ شرکت‌های دارویی، دارو تولید می کنند اما دولت پول آنها را نمی دهد؛ لذا برای تولید با مشکل مواجه هستند؛ دولت به مجموعه شرکت های دارویی، نزدیک به ۶۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد که رقم کمی نیست. ما جلساتی در این خصوص داشتیم و گزارشی هم در صحن در مورد کمبود و گرانی دارو ارائه شد اما نمایندگان مجلس با ارسال گزارش دارویی کمیسیون بهداشت به قوه قضاییه مخالفت کردند که نباید این مخالفت صورت می گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • به فشارهای آمریکا درباره خط لوله گاز با ایران توجه نمی‌کنیم
  • ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی پایانه برکت مهران هزینه شد
  • پزشکیان: دولت به شرکت‌های دارویی ۶۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد
  • هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق چالدران
  • هزینه‌کرد ۲۰۰۰ میلیاردریالی دولت سیزدهم در حوزه توزیع برق چالدران
  • پزشکیان : دولت به شرکت‌های دارویی ۶۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد/ در درمان بیماری های خاص مانده‌ایم
  • اوجی: افزایش ۴۶ درصدی استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکند
  • هزینه یک جت شخصی چقدر است؟
  • ببینید | سرقت عجیب گل رز از باغچه توسط دو پیرمرد پرایدسوار با بیل و کلنگ!