Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-08@19:13:47 GMT

پرسپولیس غریبانه حذف شد!

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۰۲۶۴۵

پرسپولیس غریبانه حذف شد!

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دیدار برگشت تیم‌ های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط به میزبانی سرخپوشان برگزار شد که این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید تا نماینده کشورمان از صعود به فینال بازبماند و حسرت قهرمانی تیمی از ایران در آسیا به 25 سال برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار پرسپولیس با لباس قرمز و تیم الهلال با لباس آبی در زمین حاضر شدند.

گادوین منشا اولین گل را برای پرسپولیس در دقیقه 17 به ثمر رساند. وحید امیری از سمت راست توپ خوبی را روی دروازه حریف ارسال کرد و منشا با یک ضربه سر فنی، دروازه را باز کرد. در ادامه الهلال گل تساوی را با ضربه پنالتی به ثمر رساند. عمر خریبین در دقیقه 30 با ضربه چیپ دروازه بیرانوند را گشود. داور برای نیمه اول،2دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

آبی پوشان آغازگر نیمه دوم بازی بودند. در دقیقه 47 ضربه مهاجم الهلال از روی دروازه سرخپوشان به بیرون رفت. در ادامه ضربه علیپور از سمت راست با اختلاف از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.ضربه دوساری از روی دروازه بیرانوند به بیرون رفت اما داور قبل از آن به سود سرخپوشان سوت زده بود.

شوت ادواردو را محرمی با تکلی به موقع دفع کرد. در دقیقه 51 شوت منشا با دخالت مدافع الهلال مهار شد. در دقیقه 60 تیم الهلال دست به تعویض زد. در دقیقه 62 منشا دومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند. ارسال از سمت چپ به علیپور رسید و او نیز با پاسی کوتاه گادوین را صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه‌ای فنی و زیبا گل برتری سرخپوشان را وارد دروازه الهلال کرد. در دقیقه 65 بشار رسن بجای محسن مسلمان وارد زمین شد.

در دقیقه 67 یک ضربه آزاد از سمت چپ برای پرسپولیس اعلام شد. ارسال بشار مهار و بازی به جریان افتاد. در دقیقه 69 الهلال دست به ضد حمله زد اما سیدجلال به راحتی توپ را مهار کرد. در ادامه ضربه زمینی منشا در دستان گلر حریف قرار گرفت. در دقیقه 70 حملات متوالی پرسپولیس به کرنر از سمت راست تبدیل و در ادامه توپ مهار شد. در دقیقه 72 تیم الهلال دومین تعوض خود را انجام داد.

در دقیقه 73 سرخپوشان از سمت چپ صاحب کرنر شدند و بار دیگر توپ از دروازه آبی پوشان دور شد. در دقیقه 74 منشا تا آستانه باز کردن دروازه حریف رفت و یک کرنر از سمت راست گرفت. توپ در چند رفت و برگشت مهار شد. در دقیقه 76 الهلال گل تساوی را به ثمر رساند. عمر خریبین بازیکن سوریه ای الهلال دومین گل خود را در این بازی به ثمر رساند. در دقیقه 78 یک کرنر از سمت چپ برای پرسپولیس خلق شد. ارسال کرنر پس از چند ارسال متوالی دفع شد.

در دقیقه 80 شوت رسن در هجده قدم الهلال به دست مدافع میهمان برخورد کرد و داور به سادگی از کنار آن گذشت. احمد نوراللهی به جای کمال کامیابی نیا وارد زمین شد. در دقیقه 85 در ضد حمله آبی پوشان توپ به تیرک دروازه برخورد کرد. در برگشت سرخپوشان صاحب یک ضربه کاشته شدند. ضربه منشا با اختلاف اندک از روی دروازه الهلال گذشت. امیری در موقعیتی عالی می توانست گل برتری سرخپوشان را به ثمر برساند اما تعلل او توپ را به آبی پوشان رساند.

داور برای نیمه دوم، سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. ارسال خوب انصاری با ضربه سر منشا همراه شد و در ادامه سیامک نعمتی وارد زمین شد. این دیدار در پایان با تساوی دو بر دو به پایان رسید و پرسپولیس با نتیجه 6 بر 2 از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2017 کنار رفت.

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۰۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه دشمن پاریسی‌ها بود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه و دورتموند آلمان در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود دورتموند به اتمام رسید.

تک گل این دیدار را «متس هوملس» (۵۰) به ثمر رساند.

نیمه اول این دیدار در حالی انجام شد که دفاع منسجم زرد پوشان دورتموندی مانع از آن شد که ستاره‌های پاری سن ژرمن بتوانند موقعیت خطرناکی ایجاد کنند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

اما در آغاز نیمه دوم و در حالی که این پاریسی‌ها بودند که به گل نیاز داشتند در دقیقه ۵۰ دورتموند صاحب یک ضربه کرنر شد و «یولیان برانت» با یک ارسال بلند توپ را به محوطه ۶ قدم فرستاد و «متس هوملس» با یک ضربه سر توانست گل اول را برای دورتموند به ثمر برساند.

به دنبال این حمله پاریسی‌ها سراسر حمله شدند و در دقیقه ۶۰ راموس فرصت بسیار خوبی در پشت محوطه ۶ قدم داشت اما ضربه بی دقت او از روی دروازه حریف بیرون رفت.

در ادامه هم شانس با شاگردان لوییز انریکه همراه نبود و ۳ بار تلاش‌های این تیم با برخورد توپ به تیر دروازه ناکام ماند و بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود دورتموند به اتمام رسیده بود و به این ترتیب دورتموند با برتری ۲ بر صفر در مجموع دو دیدار رفت و برگشت موفق شد راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

در دیگر دیدار این مرحله شامگاه چهارشنبه تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت تا دومین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود.

کد خبر 6099912

دیگر خبرها

  • دورتموند به فینال اروپا صعود کرد/ تیر دروازه دشمن پاریسی‌ها بود
  • بدشانسی تمام‌نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند
  • بدشانسی تمام نشدنی پی‌اس‌جی: فقط به تیرک می‌زنند (عکس)
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!