Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۲۶ طرح ورزشی به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال طی ۴ سال گذشته در این استان بهره برداری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول منعم پیش از ظهر پنجشنبه در شورای اداری استان همدان که با حضور وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: طی سال جاری با برنامه ریزی وزارت ورزش و تصویب قانون بودجه سال ۹۶ و برنامه ششم توسعه، از مجموع ۶۴ طرح ناتمام در استان همدان ۲۱ طرح بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و واگذاری طرح ها به بخش خصوصی، سه طرح با سرمایه گذاری ۲۷ میلیارد ریال به بخش خصوصی واگذار شد که یک طرح امروز بهره برداری می شود.

وی اضافه کرد: همچنین سه طرح ورزشی به خیران واگذار شده و تعداد ۲۰۳ مکان ورزشی این اداره کل به بخش خصوصی واگذار شده که میزان صرفه جویی از محل واگذاری این طرح ها در پایان سال جاری، ۶۰ میلیارد ریال با اشتغال موقت و پایدار چهار هزار نفر است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان بیان کرد: همدان طی ۴ سال گذشته در شاخص های قهرمانی رتبه های بالایی را کسب کرده است.

منعم افزود: ۵۷۱ رقابت ملی و ۱۰ رویداد بین المللی در استان همدان برگزار شده و ۲ هزار و ۳۵۶ نفر از ورزشکاران استان همدان در ۴ سال گذشته به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

وی اضافه کرد: ۵۵۹ ورزشکار استان همدان به عضویت تیم ملی پیوستند و سه هزار و ۸۸ عنوان انفرادی کشور، ۳۵۱ عنوان تیمی، و ۲۲۹ عنوان فرا ملی رهاورد ورزش قهرمانی استان همدان است.

وی ادامه داد: ۳۴۲ تیم از همدان در لیگ های ملی و کشوری شرکت کردند و تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان در سال گذشته پنج درصد کل جمعیت استان همدان است.

وی رشد ۷۰ درصدی سمن ها، کاهش ۶ درصدی طلاق پس از یک دهه، راه اندازی خانه جوان در مراکز استانها و شهرستانها را از دیگر اقدامات این اداره کل عنوان کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۲۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد