Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سید مهدی طبیب زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت : باید با نظارت صحیح بتوانیم تحول جدی در حوزه گردشگری ایجاد کنیم و در این رابطه یکسری پیشنهادات را مطرح کرده ایم.
وی ادامه داد: در نظر داریم که سالی را به عنوان سال هدف گردشگری تعریف کنیم و به ظرفیتی رسیده ایم که پیشنهاد دادیم که همه آیین نامه های فضای کسب و کار را تدوین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و گردشگری کرمان نیز گفت: یکی از مشکلات گردشگری در استان کرمان، آشنا نبودن افراد با جاذبه ها و پتانسیل های این استان از یک سو و ارائه تصویر نامناسب درباره این استان از سوی دیگر است.
مهدی سیاوشی ادامه داد: برای رفع این مشکل بخش های موثر در گردشگری کشور را به کرمان دعوت کردیم تا ظرفیت های این استان به دنیا معرفی شود.
وی اظهار کرد: دو مورد دوی ماراتن در کویر کرمان با حضور افراد سرشناس بین المللی برگزار شد تا جاذبه های استان هر چه بیشتر معرفی شود.
سیاوشی به برگزاری جشنواره عکس گردشگری نیز اشاره و بیان کرد: مسابقات پاراگلایدر نیز در کویر استان کرمان برگزار شد و پیگیری می شود که دومین دوره این مسابقات نیز در سال جاری برگزار شود .
وی اظهار کرد: دومین گردهمایی اطلاع رسانی گردشگری ایران در خارج از کشور نیز در استان کرمان برگزار شد که نتایج بسیار خوبی را به دنبال داشته است.
سیاوشی با اشاره به سفر مدیران آژانس های گردشگری کشور به استان کرمان و آشنایی با ظرفیت های این استان، تصریح کرد: در جلسه ای که با شهردار سابق کرمان داشته ایم، مشاور گردشگری تعیین و کارگروه گردشگری شهرداری کرمان تشکیل شده است.
وی ادامه داد: کمیسیون گردشگری و اصناف نیز برای اولین بار در شورای اسلامی شهر کرمان تشکیل شد.
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی با اشاره به شکل گیری اولین انجمن اکوتوریسم کشور در کرمان، عنوان کرد: در حال تشکیل انجمن آفرود کرمان هستیم و این کار در حال طی روال اداری است.
سیاوشی گفت: تشکیل شرکت توسعه گردشگری در استان کرمان در دست پیگیری است تا با استفاده از ظرفیت های آن بتوان طرح جامع توسعه گردشگری کرمان را اجرایی کرده و پیگیری برند شهر کرمان را نیز انجام دهد و در کنار آن این شرکت بررسی طرح های مهم گردشگری و آماده کردن آنها برای سرمایه گذاری بخش خصوصی را نیز انجام خواهد داد.
وی افزود: وضعیت گردشگری کرمان در برخی کشورها در رده های زرد و نارنجی قرار دارد و باید پیگیری های لازم برای رفع این موضوع انجام شود.

انتهای پیام/ی

انجمن آفرود کرمان در حال تکمیل است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای تابستانی تیم تراکتور، علی شجاعی بود که با امضای قرارداد رسمی در دفتر باشگاه تراکتور در تهران به این تیم ملحق شد و سپس به اردوی استانبول این تیم پیوست تا خود را به پاکو خمس معرفی کند.

با این حال در بازگشت به ایران، باشگاه تراکتور به شکلی ناگهانی جدایی این بازیکن را اعلام کرد تا وینگر چپ‌پا و سابق پرسپولیس، به اهواز برود و پیراهن فولاد خوزستان را بر تن کند.

شجاعی که با حضور در تیم علیرضا منصوریان، اسامی نامدار این تیم را بیشتر کرده بود، انگیزه بالایی داشت تا تیمش در لیگ بیست و سوم بین تیم‌های بالایی جدول قرار بگیرد اما این اتفاق برای او رخ نداد.

باوجود نمایش پرتلاش یاران شجاعی در تیم فولاد، این تیم به شکلی ناباورانه با نتایج ضعیف مواجه شد تا حالا در رتبه چهاردهم جدول برای بقا در لیگ ایران تلاش کند و حالا آنها با یک حریف قدرتمند دیدار خواهند کرد: تراکتور.

البته تراکتور نیز در این فصل نتوانست به اهداف خود دست یابد اما به هر حال علی شجاعی در مقابل تیم سابق خود انگیزه بالایی دارد تا خود را نشان بدهد. او که در تبریز هم مقابل تراکتور با انگیزه ظاهر شده بود، امیدوار است که این انگیزه چاشنی کار او برای یک نمایش موثر شود تا شاید فولاد با کسب پیروزی خانگی، مسیر خود را برای بقا در لیگ برتر هموار کند.

دیگر خبرها

  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • ‌۱۰۵ هزار معلم جدید جذب آموزش و پرورش خواهند شد‌
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست