Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رحیمی روز پنجشنبه در حاشیه نشست وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی در همدان از وزیر ورزش و جوانان و معاون توسعه ورزش قهرمانی و روسای هیات های استان ها برای همکاری لازم در رفع دغدغه ها قدردانی کرد.
رحیمی در ادامه با ابراز خرسندی از شرایط تیم ملی هندبال کشور اظهار کرد: دی ماه رقابت های آسیایی و انتخابی جام جهانی را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هم اینک اغلب بازیکنان تیم ملی لژیونر هستند و منتظر هستیم تا بازی های آنها در اروپا تعطیل شود تا بتوانیم اردویی 45 روزه را برگزار کنیم.
رحیمی خاطرنشان کرد: علاوه بر انجام اردوی آماده سازی در داخل کشور، در سه کشور نیز اردو برپا خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه 12 بازیکن مطرح شاغل در لیگ های اروپایی داریم، گفت: بهترین تیم تاریخ هندبال ایران را داریم و بازیکنان ما در بالاترین سطح باشگاهی اروپا بازی می کنند.
رحیمی خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما حضور موفق دررقابت های قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جام جهانی است.
وی در خصوص فعالیت بانوان نیز گفت: در بخش بانوان رقابت های باشگاهی را برگزار کرده ایم و در سطح ملی نیز منتظر رویدادهای پیش رو هستیم تا تیمی قدرتمند را وارد اردو کنیم.
2087/7520
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد

مدیرکل درآمد شهرداری قم گفت: بخشی از مطالبات دولتی شهرداری قم برای پرداخت از طریق اسناد خزانه کارسازی شد اما در نهایت با عدم همکاری بانک‌های عامل روبه‌رو شد.

محمد وحیدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به قوانین بودجه درباره پرداخت مطالبات ارگان‌های دولتی به شهرداری‌ها اظهار کرد: شهرداری قم با برخی دستگاه‌ها در موضوع اعداد و ارقام مطالبه شده به تفاهم رسید و اقداماتی را در دستور کار قرارداد.

وی با بیان اینکه ۶۰۰ میلیارد تومان در اواخر سال ۱۴۰۲ برای پرداخت از این طریق تفاهم انجام شد اما نتیجه بخش نبود، افزود: اطلاعات مورد نیاز در سامانه‌های حسابرسی کشوری ثبت شد اما همکاری مطلوبی از طریق بانک‌های عامل صورت نگرفت.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به اینکه بانک‌های عامل تهاتر بدهی‌های بانکی شهرداری قم و مطالبات شهرداری از دستگاه‌های دولتی را نپذیرفتند، تصریح کرد: مطابق قانون ۹ درآمد پایدار شهرداری‌ها که از سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده قانون گذار صراحتاً اعلام می‌کند که دستگاه‌های اجرایی و مشمولین ماده خدمات کشوری، قانون محاسبات عمومی، ارگان‌های نظامی و انتظامی مکلف‌اند، هرگونه بهای خدمات تا پایان سال به شهرداری پرداخت کنند.

وحید نیا با تاکید بر اینکه عدم پرداخت به موقع بدهی مشمول جریمه ۲ درصدی خواهد شد، خاطرنشان کرد: ابلاغیه‌هایی از طرف خزانه داری کل کشور و بازرسی کل استان به ارگان‌های مدنظر ارسال شد تا در صورت وجود بدهی، دستگاه‌ها پرداخت کنند.

به گفته وی در حال حاضر شهرداری قم بیش از ۶,۰۰۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های دولتی و عمومی مطالبه دارد که پرداخت این بدهی‌ها می‌تواند شرایط متفاوتی برای پیگیری امور شهری ایجاد کند.

کد خبر 748052

دیگر خبرها

  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی