Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، محمدرضا منصوری روز پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه شهردار ساوه اظهار داشت: هم اکنون رتبه تخصیص بودجه استانی شهرستان های ساوه و زرندیه که در گذشته در ردیف هفتم استان مرکزی قرار داشت به رتبه اول رسیده که باید از این فرصت به بهترین نحو برای ساماندهی امور دو شهرستان بهره گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: با وجود شرایط ذکرشده لازم است اجرای پروژه های مهم از قبیل طرح های راهسازی، انتقال آب و دیگر پروژه های محوری در ساوه و زرندیه با جدیت پیگیری شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به موضوع سرمایه گذاری شرکت رنو در ساوه گفت: دست های پشت پرده ای پیگیر لغو سرمایه گذاری رنوی فرانسه در ساوه هستند، چرا که این مساله منافع شخصی آنها را به خطر می اندازد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: این سرمایه گذاری درآمدهای استان مرکزی را به دو برابر وضعیت فعلی می رساند و همه از این مساله منتفع خواهند شد.

منصوری ضمن اشاره به ضرورت هایی که باید مدنظر مدیران شهری قرار گیرد، عنوان کرد: مدیریت شهری در هر عرصه برای آن که بتواند موفق عمل کند باید با اولویت بندی، برنامه ریزی و کار کاشناسی گام بردارد و از تصمیم گیری های پرشتاب و عجولانه بپرهیزد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نظر گرفتن مسائل ذکر شده سبب می شود در انجام امور شهری با کمترین مشکل و خطا روبرو شویم و پیاده سازی برنامه ها و طرح ها به طور مطلوب پیش رود.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری در ساوه با توجه به اجرای قانون تجمیع مالیات بر ارزش افزوده که درآمدهای این شهرداری را کاهش داده باید به نحوی عمل کند که با وجود کاهش درآمدها، بهترین نتیجه حاصل شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به اینکه وضعیت جمعیتی شهرستان ساوه در سال های اخیر همواره رو به صعود بوده و از ظرفیت های اقتصادی و… برخوردار است، باید زمینه برای توسعه و پیشرفت این شهرستان در تمام امور فراهم شود که این مهم مستلزم جذب اعتبار و سرمایه است.

true برچسب ها : سرمایه گذاری محمدرضا منصوری نمایندگان مجلس true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان وبلوچستان گفت: در این نمایشگاه و در پاویون سیستان و بلوچستان زنجیره‌های ارزش در حوزه شیلات، آبزیان، خرما و سایر ظرفیت‌های استان در زمینه‌های سرمایه گذاری در معرض دید سرمایه گذاران داخلی و خارجی قرار گرفت.
شهرکی با اشاره به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در صنایع شیلاتی افزود: ۸۰ درصد تور ماهیگیری و ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در این استان تولید می‌شود.
وی ادامه داد: وجود بیش از ۳۱۰ کیلومتر نوار ساحلی و ظرفیت‌های فراوان بالقوه مناطق ساحلی چابهار، کنارک، زرآباد و دشتیاری، این استان را به مرکز تولید و اشتغال تبدیل و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شیلاتی محرک توسعه اقتصادی سواحل بکر مَکُران است که می‌توان با سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه علاوه بر ایجاد اشتغال و نقش‌آفرینی گسترده در صادرات آبزیان و ارزآوری، زمینه توسعه هرچه سریع‌تر این سواحل را فراهم کرد.
نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آماده بازدید، بازدیدکنندگان است و سرمایه گذاران و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از غرفه سیستان وبلوچستان به سالن شماره چهار غرفه شماره ۹ مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد