Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@02:41:46 GMT

اعتبار کارت های ملی قدیمی تا پایان سال

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۶۶۷۹

اعتبار کارت های ملی قدیمی تا پایان سال

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، محمد حیرت انگیز افزود: از ابتدای این طرح تا پایان شهریور 96، تعداد 77 هزار و 535 نفر در شهرستان مهاباد جهت ثبت نام کارت هوشمند ملی در سامانه اقدام نموده اند.

مدیر کل ثبت احوال استان آذربایجان غربی همچنین گفت: از ابتدای سال تا شهریور ماه، 25 هزار 273 نفر برابر با 44.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 درصد در شهرستان مهاباد در سامانه نسبت به ثبت نام و دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نموده اند و امیدوارم جهت رسیدن به پوشش 100 درصدی مردم در ادامه سال نسبت به دریافت کارت اقدام نمایند.

وی در خصوص مکان ثبت نام مراجعه کنندگان خاطر نشان کرد: در بیشتر شهرستانهای استان از سال قبل و به منظور سهولت و عدم ترافیک کاری مجوز دفاتر پیشخوان در زمینه فعالیت های ثبت احوال صادر شده است و در مهاباد نیز هم اکنون علاوه بر ادارات ثبت احوال و پست در 3 دفتر پیشخوان ثبت نام انجام می گیرد.

حیرت انگیز ضمن اشاره به زمان اعتبار کارت های ملی قدیمی گفت: اعتبار این کارت ها تا پایان سال 96 می باشد و این اعتبار به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. لذا برای اینکه مردم شریف منطقه و هم استانی ها از ابتدای سال 97 در خدمات شهروندی با مشکل روبرو نشوند، نسبت به تعویض و دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نمایند.

انتهای پیام/ع

ثبت نام بیش از 77 هزار مهابادی برای دریافت کارت ملی هوشمند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی نوروز شمسی، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد 1403 گفت: از دی‌ماه سال گذشته مراحل ثبت‌نام آزمون انجام شده و در چند نوبت نیز تمدید شده است. بر این اساس تا کنون 58 هزار نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه "آزمون امسال به صورت کاغذی و حضوری خواهد بود"  خاطر نشان کرد: در حدود  34 حوزه در مراکز استان‌ها برای آزمون در نظر گرفته شده است و تلاش شده تا این حوزه‌ها از توزیع مناسبی برخوردار باشند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، سپس به برگزاری آزمون در دو نوبت صبح و عصر اشاره و تصریح کرد: داوطلبان از روز یکشنبه 6 خرداد تا صبح روز آزمون می‌توانند برای دریافت کارت خود از طریق سایت اقدام نمایند. همچنین هم‌زمان با دریافت کارت، امکان اصلاح معدل‌ها نیز در سایت برقرار شده است.

دکتر نوروز شمسی، اعلام نهایی نتایج آزمون را در نیمه دوم شهریورماه اعلام کرد و افزود:  به داوطلبان توصیه می‌کنم پس از اعلام دریافت کارت آزمون، هر چه سریع‌تر برای دریافت کارت اقدام کنند و در خصوص محل آزمون نیز دقت لازم را داشته باشند.

وی در پایان از داوطلبان خواست برای حضور در آزمون تأخیر نداشته باشند و یادآور شد: زمان شروع به تحصیل پذیرفته‌شدگان، از اول مهر 1403 خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسر‌های بعدش!
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • ماجرای فروش گواهینامه‌؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • تصادف منجر به فوت با گواهینامه جعلی قتل عمد محسوب می‌شود؟
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی/ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع