Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@15:37:44 GMT

اخبار 8 تا 8 پنجشنبه، 27 مهر در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۸۲۸۲

اخبار 8 تا 8 پنجشنبه، 27 مهر در آذربایجان غربی

** پلمب 91 مرکز عرضه فرآورده خام دامی در آذربایجان غربی
مدیر کل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت: بازدید و نظارت مستمر اداره کل دامپزشکی استان بر مراکز مختلف تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی منجر به تعطیلی 91 مرکز عرضه فرآورده های خام دامی شد.

** فعالیت بیش از یکهزار امدادگر در جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت یکهزارو 280 امدادگر در سطح استان گفت: 350 نفر از امدادگران زن و 930 نفر از آنان مرد هستند و در آمادگی کامل به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



** تداوم قعرنشینی تیم والیبال شهرداری ارومیه با وجود پیروزی در مقابل سارویه ساری
تیم والیبال شهرداری ارومیه در سومین دیدار خود در لیگ برتر میهمان تیم والیبال سارویه ساری بود که در پایان با نتیجه سه بر 2 به پیروزی رسید تا کمی از مشکلات خود را در این لیگ سامان ببخشد و چشم به بازی های آینده داشته باشد.

** عشایر آذربایجان غربی بیش از 500 میلیارد ریال متضرر شدند
مدیرکل امور عشایر آذربایجان غربی گفت: امسال عشایر این استان به دلیل خشکسالی های اخیر در بخش کشاورزی حدود 200 میلیارد ریال و در بخش بهره مندی از علوفه مرتع حدود 360 میلیارد ریال متضرر شده اند.

** جذب 50 میلیون دلار سرمایه خارجی نقدی در آذربایجان غربی
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی با بیان اینکه فرآیند جلب با جذب سرمایه گذاری متفاوت است، گفت: یک میلیارد و 26 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در این استان جلب و امسال 50 میلیون دلار از این میزان جذب شده است.

** 70 درصد دانش آموزان آذربایجان غربی در المپیادهای ورزشی مدرسه شرکت می کنند
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه مشارکت حداقل 30 درصد دانش آموزان در چهارمین دوره از المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: حدود 70 درصد دانش آموزان این استان در المپیادهای ورزشی مدرسه شرکت می کنند.
8135/ 3072
خبرنگار: شهین بیدادرس انتشار دهنده: علیرضا فولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی مسجد یوردشاهی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی صفری با اعلام این مطلب اظهار کرد: مرمت بخشی از نمای ضلع غربی و مرمت و ساماندهی نمای ضلع شمالی مسجد یوردشاهی ارومیه در حال انجام است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی با بیان اینکه این اقدامات زیر نظر کارشناسان مرمت و معماری این اداره‌کل انجام می‌شود، افزود: علاوه بر اقدامات مرمتی، تابلوها و مبلمان نامتناسب جلوی مسجد یوردشاهی نیز جمع‌آوری شد. 

او گفت: مسجد یوردشاهی یک بنای تاریخی متعلق به دوره قاجار بوده و در سال‌های قبل نیز اقدامات مرمتی از جمله اندودبرداری و اجرای نمای آجری ضلع غربی در این مسجد انجام شده است.

صفری ساماندهی بناهای تاریخی خیابان امام ارومیه را از اولویت‌های نخست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی دانست.

دیگر خبرها

  • ساماندهی مسجد یوردشاهی ارومیه
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات برای عشایر را تسهیل‌ کنند
  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • درخواست عشایر شهرستان اهر برای هموارسازی مسیر‌های ییلاقی
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران