Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز _ امام جمعه موقت شیراز گفت: گفتار درمانی و شعار دادن در موضوع اشتغال و رفع مشکلات مردم باید به پایان برسد زیرا شعار دادن باعث ایجاد کار برای جوانان نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن مرادی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز افزود: اول صفر ورود کاروان اهل بیت(ع) به شام است که پیام آور عاشورا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امام سجاد(ع) تمام آنچه که دشمنان انکار می کردند را نمایان کرد.

امام جمعه موقت شیراز تاکید کرد: مهمترین پیام این بود که کسی از دشمنان نتواند لاف تدین، اسلام و رشادت بزند.

حجت الاسلام مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن ۶ صفر و افشاگری امام(ره) یادآور شد: کاپیتالاسیون یعنی اگر یک غیر ایرانی تخلفی کند دادگاه نمی تواند به آن رسیدگی کند بلکه باید در سفارت به آن رسیدگی کند که باعث حرکت و اعتراض امام(ره) شد.

وی افزود: فردا اول صفر روز صدقه دادن است به خصوص باید کمک به مسلمانان میانمار را مد نظر قرار داد و همچنین مردم یمن که ۱۰ میلیون از این مردم روزی یک وعده غذا دارند.

امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان ترامپ، گفت: همه جواب یاوه گویی ترامپ را دادند، او می خواست سپاه را در لیست تروریست قرار دهند که جرات نکرد.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: سپاه در دل مردم ایران حضور دارد و هیچکس اجازه توهین به آنها را نمی دهد و نمی توان فداکاری آنها را در اول انقلاب و دوران دفاع مقدس فراموش کرد.

وی یادآور شد: تحریم موضوع جدیدی نیست اما توهین به مردم ایران جای کوتاه آمدن ندارد.

امام جمعه موقت شیراز تاکید کرد: به طور حتم یاوه گویان نتیجه کار خود را خواهند دید و این وعده خداوند است همانگونه که تا به امروز در تمامی مباحث آمریکا شکست خورده است.

حجت الاسلام مرادی تصریح کرد: اما نباید دشمن را دست کم گرفت بلکه باید خود را قوی تر از گذشته کنیم.

وی افزود: تاکید رهبری ایجاد اشتغال، مقابله با قاچاق و... را به عنوان اولویت بیان کردند بنابر این گفتار درمانی و وعده دادن باید تمام شود و باید حرکت کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد