Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان این‌که صادرکنندگان سربازان اقتصادی کشور هستند، گفت: انتظار داریم مسئولان استان و کشور به اندازه سهم و نقش استان در صادرات کشور، به خوزستان و زیرساخت‌های آن در بحث صادرات توجه کنند.

یونس حسین نژادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: صادرکنندگان باید با برنامه‌های روز و بر اساس نیازهای جدید، بازارهای جدید را شناسایی و در آن بازارها نفوذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین صادرکنندگان باید بازارهای هدف را نیز حفظ کنند.

وی با بیان این‌که صادرات محصولات غیر نفتی اثرات مثبتی در حل مشکل اشتغال دارد، افزود: در این مقطع صادرات غیر نفتی اهمیت بسیار خاصی برای کشور و استان خوزستان دارد. به شکلی که اگر موتور صادرات غیر نفتی به خوبی به حرکت درآید و موانع از جلوی برداشته شود، مشکلات در زمینه‌های مختلف از جمله اشتغال حل می‌شوند.

معاون توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: با افزایش روند صادرات محصولات غیرنفتی و حل مشکلات در این زمینه علاوه بر این‌که مشکل اشتغال کشور و استان حل می‌شود، از ظرفیت واحدهای تولیدی نیز بهره‌گیری خواهد شد که این هم به سود استان و هم کشور است.

حسین نژادیان با بیان این‌که خوزستان یک‌چهارم صادرات کشور را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: انتظار داریم مسئولان استان و کشور به اندازه سهم و نقش استان در صادرات کشور، به خوزستان و زیرساخت‌های آن در بحث صادرات توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید در رابطه با زیرساخت‌های استان در بحث صادرات و روان‌سازی مساله صادرات توجه کنند. همچنین به بحث صندوق ضمانت صادرات که در استان حضور جدی ندارد، باید توجه شود تا شاهد افزایش صادرات از مبادی خوزستان به کشور عراق و سایر کشورها باشیم.

معاون توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان خاطرنشان کرد: انتظار داریم مساله شمال خوزستان و بحث صادرات به کشور روسیه از سوی مسئولان کشوری حل شود تا بتوانیم با در اختیار داشتن مرز هوایی به صادرات محصولات شمال استان بپردازیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد

علی زندی فر در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: از مجموع بیش از یک و نیم میلیارد تردد ثبت شده توسط سامانه‌های ترددشمار در کل کشور، استان البرز در سال ۱۴۰۲ با ثبت ۲۱۴ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۸۵۷ تردد بین استانی رتبه دوم تردد در کل کشور را ثبت کرد.

وی مطرح کرد: بر اساس آخرین آمار ثبت شده از سامانه‌های ترددشمار در استان البرز در سال گذشته ۱۰۷ میلیون و ۷۷ هزار و ۹ وسیله نقلیه وارد استان البرز و ۱۰۷ میلیون و ۸۷۰ هزار و ۸۴۸ وسیله نقلیه از استان خارج شده‌اند که این آمار پس از استان تهران رتبه دوم را به البرز اختصاص داده است.

زندی فر افزود: بر همین اساس استان البرز با دارا بودن نیم درصد از کل راه‌های کشور در سال گذشته ۱۳/۵ درصد از ترددهای بین استانی کشور را به نام خود ثبت کرده است. استان‌های مرکزی، قم و قزوین پس از تهران و البرز رتبه‌های سوم تا پنجم تردد بین استانی را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 6097960

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • صادرات ۱۴۵ میلیون دلاری افغانستان از طریق دهلیزهای هوایی
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • وضعیت تجارت سیمان در ایران و جهان
  • پرچم تجارت بالا می‌رود؟
  • افزایش ۴۸درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا / واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • تجارت ۸۵۰ میلیون یورویی ایران و اتحادیه اروپا در ۲ ماه
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا