Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@23:17:54 GMT

رقابت تنگاتنگ واتس اپ با تلگرام

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۵۷۱۳۵

رقابت تنگاتنگ واتس اپ با تلگرام

به گزارش  وب سایت fortune، به تازگی اپلیکیشن پیام رسان تلگرام در جدیدترین به‌روزرسانی خود، قابلیت ارسال موقعیت مکانی کاربران را بصورت زنده افزوده است که به آنها این امکان را می دهد تا به دوستان و خانواده خود در لحظه موقعیت مکانی خود را ارسال کنند.

هم اکنون شرکت واتس‌اپ نیز اعلام کرده است که قصد دارد در جدیدترین به‌روزرسانی خود این قابلیت را به پیام رسان خود اضافه کند و کاربران هم در سیستم عامل اندروید و هم در سیستم عامل iOS قادر خواهند بود با انتخاب دکمه جدید " Share Live Location" به معنای "ارسال موقعیت مکانی زنده"، موقعیت خود را در لحظه بیابند و در صورت لزوم، برای دیگران ارسال و منتشر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژگی نیز همانند بسیاری از خدمات و سرویس‌های دیگر واتس اپ، به منظور حفظ و رعایت حریم شخصی و اطلاعات خصوصی کاربران، کدگذاری و رمزنگاری شده است و کاربران براحتی می توانند از این قابلیت استفاده کنند. واتس اپ اعلام کرده است که این قابلیت بطور قطع در هفته‌های آتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

شرکت فیس‌بوک دو سال پیش، پیام رسان واتس اپ را خریداری کرد و از آن زمان نیز به منظور رقابت با دیگر اپلیکیشن‌های پیام رسان، همواره در تلاش بوده تا با افزودن قابلیت‌ها و امکانات جدید، قصد دارد کاربران بسیاری را به خود جذب کند. براساس گزارش‌های رسمی منتشر شده توسط واتس‌اپ،این اپلیکیشن پیام رسان دارای حدود ۱.۳ میلیارد کاربر در سراسر جهان است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام راموس برای رئالی‌ها

سرخیو راموس در پیامی قهرمانی رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، قهرمانی رئال مادرید در فصل جاری رقابت‌های لالیگا قطعی شد. شکست عجیب بارسلونا در دیدار برابر ژیرونا باعث شد رئال مادرید چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های لالیگا قهرمانی خود را نهایی کند.

سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید که در فصل جاری برای سویا به میدان رفته است، با منتشرکردن پیامی قهرمانی رئالی‌ها را تبریک گفت. او در این پیام نوشت: تاریخ‌سازی رئال مادرید را تبریک می‌گویم. این سی‌وششمین قهرمانی است.

سرخیو راموس سال ۲۰۲۱ رئال مادرید را بعد از سال‌ها ترک کرد و راهی پاری‌سن‌ژرمن شد. او دو فصل برای تیم پاریسی به میدان رفت و در تابستان قبل به سویا برگشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • جذاب‌ترین قابلیت استوری اینستاگرام رونمایی شد
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام
  • جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام | عکس
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند
  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!
  • افزایش ارسال لینک‌های آلوده
  • یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد