Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت: از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه بیش از 380 میلیارد ریال وام ازدواج و اشتغال از منابع مختلف به متقاضیان پرداخت شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از این صندوق، حسین پهلوری افزود: اعتبار این صندوق از منابع داخلی 210 میلیارد ریال بود که به صورت کامل به متقاضیان پرداخت شد و در این بخش پیگیر اختصاص اعتبارات بیشتر به استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یکی از برنامه های اشتغال در استان را طرح 14 روستای بدون بیکار دانست و گفت: این طرح به صورت پایلوت در 14 روستا در 14 شهرستان اجرا می ‌شود که هدف از آن افزایش اشتغال در این مناطق است.
به گفته وی؛ صندوق کارآفرینی امید استان در سه بخش مشاغل خانگی تا سقف 150 میلیون ریال، خوداشتغالی تا سقف 500میلیون ریال در مرکز استان و در شهرستان ‌ها تا 300 میلیون ریال و در بخش کارفرمایی کارآفرینی نیز تا یک میلیارد ریال به متقاضیان وام پرداخت می‌ کند.
پهلوری افزود: صندوق کارآفرینی امید گلستان این آمادگی را دارد تا در حوزه نشر کتاب و چاپخانه‌ ها نیزبه متقاضیان تسهیلات پرداخت کند.
وی یادآور شد: رسانه ‌هایی که در مرحله راه‌ اندازی اولیه هستند نیز می‌ توانند برای خرید ملزومات و تجهیزات از وام این صندوق بهره مند شوند.
3014/1648
دریافت : مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل گفت: اولویت تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ابتدا، رسیدگی ویژه به پرداخت مطالبات و مسائل رفاهی کارکنان مجموعه تحت پوشش دانشگاه بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان حوزه سلامت در خدمت‌رسانی به جامعه افزود: اگر چه بی شک این خدمات با پشتوانه انگیزه معنوی صورت می‌گیرد، اما دانشگاه نیز خود را در برابر این تلاش‌ها مسئول می‌داند و با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، موفق به پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات اساتید، پزشکان و کارکنان دانشگاه در سال ۱۴۰۲ شدیم.

به گفته او، در سال ۱۴۰۲، ۱۱ ماه از مطالبات پزشکان متخصص، ۱۲ ماه از مطالبات پزشکان عمومی استخدامی و مشارکتی و ۱۲ ماه از مطالبات درمانگاه‌ها پرداخت شده است.

هاشمی اصل ادامه داد: همچنین پرداخت ۱۳ ماه اضافه کار شبکه‌های بهداشت و درمان و ۱۱ ماه از معوقات کارکنان سایر مراکز تحت پوشش، از دیگر موارد انجام شده در سال ۱۴۰۲ بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ابلاغ دستورالعمل پرداخت تعرفه خدمات پرستاری از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در همین راستا طی سال گذشته، ۱۴ماه از مطالبات تعرفه خدمات پرستاری پرستاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مبلغ بیش از ۳ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • متقاضیان وام دست به عصا رانندگی کنند!
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن