Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی مدیرعامل شرکت ملی پست تصریح کرد: شهرهای هوشمند خدمات متنوعی را به شهروندان می دهد مشاغل جدید ایجاد می کند و استفاده از نیروی انسانی را کاهش می‌دهد و مدیریت بحران و آماده سازی را بهبود می‌دهد.

ایران آنلاین / همایش یک روزه شهرهای هوشمند واطلاعات سه بعدی با همکاری سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان، سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان و دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان در محل سالن شهید مطهری دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس رجبی‌فرد مشاور عالی رئیس شرکت ملی پست ایران در طرح ملی نشانی استاندارد مکان محور(GNAF) در این همایش اظهار کرد: در کشور ما قدم‌ها برای ایجاد زیرساخت‌ها برداشته شده و به ویژه در بخش فناوری دولت سرمایه گذاری‌های مناسبی را انجام داده است.

وی افزود: با ایجاد شهرهای هوشمند استفاده بهینه از منابع اتفاق می‌افتد و پایداری در منابع صورت می‌گیرد.
مشاور عالی مدیرعامل شرکت ملی پست در طرح ملی نشانی استاندارد، تصریح کرد: شهرهای هوشمند خدمات متنوعی را به شهروندان می دهد مشاغل جدید ایجاد می کند و استفاده از نیروی انسانی را کاهش می‌دهد و مدیریت بحران و آماده سازی را بهبود می‌دهد.
رجبی ‌فرد ادامه داد: هر واحد سرمایه‌گذاری در این بخش 4 برابر بازگردانده می‌شود که این میزان در برخی کشورها به 18 برابر هم می ‌رسد.
وی اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و اینکه پروژه جی‌نف یکی از برنامه‌های اولویت‌دار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی معرفی‌شده است.
مشاور عالی مدیرعامل شرکت ملی پست در طرح ملی نشانی استاندارد، گفت: در این برنامه تمامی استعلامات میان دستگاهی در خصوص هر آدرس بر اساس استعلام کدپستی ده‌رقمی است و همه دستگاه‌ها ملاک و معیار آدرس را بر اساس کدپستی می‌دانند و به‌صورت لینک با سامانه کدپستی از این خدمات استفاده می‌کند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند

نشست شورای اداری استان بوشهر عصر با حضور استاندار بوشهر، رئیس دیوان عدالت اداری و مدیران استان بوشهر در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار شد.

استاندار بوشهر در این نشست با تاکید بر لزوم تحقق عملی شعار سال اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیران استان باید برای تحقق شعار سال هدفگذاری کنند.

احمد محمدی زاده با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری افزود: معلمان قشر مهم و تاثیرگذار جامعه هستند و تکریم این عزیزان وظیفه تک تک مسئولان است.

وی همچنین با گرامیداشت روز کارگر خاطر نشان کرد: کارگران موتور محرکه اقتصاد و تولید هستند و در تحقق شعار سال نقشی غیر قابل انکار دارند.

 در این آیین، یاسمن حیدری به عنوان مشاور امور جوانان استاندار، اسما لک نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس، حجت الاسلام محمدرضا عاشوری مشاور استاندار در امور روحانیت و مرتضی بحرانی نیز به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر منصوب و معارفه شدند.

در ابتدای نشست شورای اداری استان بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ضمن تکریم معلم دوران ابتدایی خود، بر لزوم حمایت و پشتیبانی عملی از معلمان و آموزگاران تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • مشاور امنیت رژیم صهیونیستی: صحبت درباره پساجنگ در غزه مضحک است
  • پایش مواد غذایی دریایی با جوهر هوشمند ایرانی
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس غزه
  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد