Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز گفت: جشنواره روستاهای دوستدار کتاب حدود سه سال پیش پایه گذاری شد و روستاها و روستاییان علاقه مند می توانند ابتدا با تایید دهیاری ها و شورای روستا و سپس با تایید و ارائه فرم در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی این طرح را اجرا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز امروز از تلاش این اداره برای برگزاری جشنواره روستای دوستدار کتاب در روستاهای بخش مرکزی شهرستان نطنز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی مشربی ضمن برشمردن ویژگی های طرح مذکور برای نشر فرهنگ کتابخوانی، افزود: جشنواره روستاهای دوستدار کتاب حدود سه سال پیش پایه گذاری شد و روستاها و روستاییان علاقه مند می توانند ابتدا با تایید دهیاری ها و شورای روستا و سپس با تایید و ارائه فرم در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی این طرح را اجرا کنند.

وی تصریح کرد: روستاهایی با قابلیت فرهنگی بالا و زادگاه و بستر رشد نویسندگان، شاعران و هنرمندان گوناگون در شهرستان وجود دارد که در بعضی از آن ها چون روستای کمجان اکنون نیز برنامه کتابخوانی دختر شینا در حال اجرا است.

رئیس اداره ارشاد نطنز گفت: روستاهای کمجان و ابیانه متقاضی شرکت در این طرح هستند و قرار است هفته آینده در جلسه بخشداری موضوع مشارکت سایر روستاها مطرح شود.

وی بیان کرد: افراد، مسئولان کتابخانه ها، گروه های مردمی و غیره می توانند با توجه به توانایی خود به دو شکل در این طرح شرکت کنند که در مورد نخست با ارائه سابقه فعالیت ها در حوزه کتابخوانی و مستند سازی و در شکل دوم با پیشنهاد پنج طرح کارآمد و برنامه جدید در حوزه کتابخوانی می توانند در این طرح مشارکت کنند.

مشربی زمان برگزاری این طرح را تا بیستم آذرماه عنوان و خاطر نشان کرد: از ۱۰ روستای برتر شرکت کننده در این طرح از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور مسوولان ارشد و اداره ارشاد شهرستان نطنز تقدیر می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده