Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۶۵۶ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در جشن عاطفه‌های استان سمنان جمع‌آوری شد.

سید جواد رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، از برگزاری جشن عاطفه‌های در این استان خبر داد و اظهار داشت: این جشن در 3 مرحله متفاوت ویژه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این جشن در دو مرحله ویژه ایام پایانی تابستان برگزار شد اذعان کرد: این جشن در محل میدان‌ها و پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها و همچنین در نمازهای جمعه شهریورماه امسال برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه بالغ‌بر 456 میلیون تومان مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در دو مرحله ابتدایی جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد بیان کرد: مرحله سوم این جشن در سطح مدارس استان سمنان برگزار شد.

وی افزود: این جشن در بیش از 700 مدرسه استان سمنان در تمام نقاط شهری و روستایی این استان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه بالغ‌بر 2 هزار دانش‌آموز دختر و پسر در این استان تحت پوشش کمیته امداد هستند بیان کرد: مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: این نهاد متولی برگزاری جشن عاطفه‌ها است ولی مدارس استان سمنان کالاهای غیر نقدی دانش‌آموزان را جمع‌آوری و بین افراد بی‌بضاعت در مدارس شهرستان‌ها توزیع می‌کنند.

رضوی افزود: کمیته امداد موظف است برای ارائه گزارش به رسانه‌ها و مراتب بالاتر این کالاها را در یک مرحله دریافت و پس از ثبت و ضبط ارزش نقدی این کالاها به مدارس شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه بالغ‌بر 200 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در سطح مدارس استان جمع‌آوری‌شده است اذعان کرد: این مبلغ تا پایان شمارش و ارزش‌یابی آن‌ها قابل‌افزایش است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه کل درآمد جشن عاطفه‌ها در هر سه مرحله سال گذشته بالغ بر 461 میلیون تومان بود خاطرنشان کرد: درمجموع تاکنون بالغ‌بر 656 میلیون تومان در این جشن جمع‌آوری‌شده است.

وی با اشاره به رشد 42 درصدی این مبلغ نسبت به سال گذشته تأکید کرد: تمامی کالاها و مبالغ جمع‌آوری‌شده با اولویت دانش آموزان در مناطق محروم توزیع می‌شود.

رضوی از برگزاری جشن کوله‌های مهربانی در دامغان خبر داد و گفت: خیرین دامغانی در این جشن دورهم جمع شدند و برای مشارکت در جشن عاطفه‌ها کمک‌های نقدی خود را به این نهاد تقدیم کردند.

وی با اشاره به برخی طرح‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سایر شهرستان‌های استان سمنان بیان کرد: توسعه و گسترش این برنامه‌ها در اولویت کمیته امداد استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام/

R41366/P41362/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۶۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان

دبیر هفدهمین جشن‌های مردمی معنوی زیرسایه خورشید استان سمنان، گفت: همزمان با دهه کرامت هفدهمین جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در استان سمنان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام حسنعلی عربی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: هفدهمین جشن‌های مردمی معنوی زیرسایه خورشید، با آغاز ایام مبارک دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام هشتم شیعیان جهان حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، برگزار می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد؛ این جشن‌های مردمی- معنوی زیرسایه خورشید همزمان در ده‌ها کشور و صدها شهر و روستا در سراسر ایران و جهان برگزار می‌شود.

دبیر هفدهمین جشن‌های مردمی معنوی زیرسایه خورشید استان سمنان، اضافه کرد: مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی مبدع جشن‌های مردمی - معنوی زیرسایه خورشید و کانون فرهنگی شاخص در هر استان، متولی برگزاری این جشن مردمی هستند و در استان سمنان نیز کانون فرهنگی هنری والفجر(عج) هر ساله متولی این امر است.

عربی افزود: در این جشن‌ مردمی - معنوی زیرسایه خورشید جمعی از خادمان آستان ملک پاسبان رضوی به همراه پرچم متبرک آستان، در قالب صدها برنامه معنوی و فرهنگی، کوی برزن شهر را به رایحه خوش امام غریب آشنا عطرآگین می‌کنند و صحنه‌هایی از ارادت و دلدادگی عاشقان به ولایت را به نمایش می‌گذارند.

وی گفت: جشن‌های مردمی - معنوی زیرسایه خورشید هفدهم در قالب برپایی جشن‌های مردمی، تجلیل از نخبگان عرصه‌های مختلف،فرزندآوری و جمعیت،دانش آموزان و دانشجویان،زنان و دختران،دیدار با بزرگان و علمای هر شهر و روستا، بازدید از مراکز و اماکن مختلف و دیدارهای مردمی برگزار می‌شود.

دبیر هفدهمین جشن‌های مردمی معنوی زیرسایه خورشید استان سمنان، گفت: شعار محوری امسال جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید 1403 «با شما سربلندیم» است.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد