Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: باید برای اخذ وجه از پارک حاشیه‌ای برنامه ریزی شده زیرا شهرداری می‌تواند در ایر حوزه روزانه درآمد ٢٤ میلیارد تومانی داشته باشد. به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، محمد علیخانی در شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: یکی از برنامه‌هایی که باید در دستور کار شهرداری تهران قرار گیرد، بهره گیری از ظرفیت پارک‌های حاشیه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: شهرداری می‌تواند از پارک‌های حاشیه‌ای روزانه درآمد ٢٤ میلیارد تومانی داشته باشد و بهره گیری از چنین روش‌هایی به مراتب بهتر از فروش تراکم است.   رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به میزان بدهی‌های شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ٣٠ هزار میلیارد، بدهی است که برای شهرداری به ارث رسیده و برای اتمام پروژه‌ها نیز نیاز به اعتبار ٣٠ هزار میلیارد تومانی داریم.   علیخانی ادامه داد: تنها برای اتمام خطوط مترو نیاز به ٢٢ میلیارد تومان است و رقم اعلام شده از سوی شهردار تهران در رابطه با میزان اعتبارات مورد نیاز برای اتمام پروژه‌های عمرانی قابل تایید نیست.   وی با ارائه آماری از تعداد موتورسیکلت‌های در حال تردد در سطح شهر تهران اذعان کرد: ٣ هزار موتورسیکلت در شهر تهران شماره گذاری شده، اما بیش از یک میلیون و ٥٧٧ هزار موتورسیکلت در شهر تهران در حال تردد هستند.   رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خواستار پرداخت سهم شهرداری از لروش بنزین شد و تصریح کرد: روزانه ١٥ میلیون لیتر بنزین در شهر تهران مصرف می‌شود و شهرداری تهران حتما برای کاهش آلودگی هوا باید سهمی از مبالغ حاصل از فروش بنزین داشته باشد.   علیخانی در خصوص ورود خودرو‌های برقی به ناوگان حمل و نقل تهران گفت: در حوزه خودرو‌های برقی تصمیم قابل توجهی اتخاذ نشده و لازم است برنامه ریزی شود که تا ١٠ سال آینده تنها خودرو‌های برقی اجازه تردد در سطح شهر را داشته باشند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر در نتیجه تداوم نبرد از سوی گروه های مقاومت در چندین جبهه مختلف دچار مشکلات عدیده ای شده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی در این باره نوشت که پیامدهای تداوم عملیات های حزب الله لبنان موجب بحرانی شدن وضعیت مسکن در اسرائیل به ویژه در شمال آن شده است.

براین اساس، در ماه های اخیر با تداوم عملیات های مرزی مقاومت لبنان، رخواست برای خرید و اجاره مسکن در شمال اراضی اشغالی به شدت کاهش یافته است.

در همین رابطه یکی از فعالان بازار مسکن در اراضی اشغالی گفت: هر اندازه شهرک ها به نقاط صفر مرزی نزدیک تر باشد، میزان تهدیدات علیه آن و همچنین تیره و تار بودن آینده آن بیشتر می شود.

وی افزود: این مساله باعث شده که قیمت مسکن و همچنین حجم معاملات مسکن در این مناطق کاهش قابل ملاحظه ای داشته باشد.

در ادامه این گزارش آمده است که در شهرک کریات شمونا معاملات مسکن در سه ماهه نخست ۲۰۲۳ در مقایسه با سه ماهه نخست ۲۰۲۲ به میزان ۹۷.۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

براین اساس، در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ در شهرک کریات شمونا تعداد ۸۷ معامله مسکن انجام شده بود اما این میزان در سال ۲۰۲۳ تنها به ۳ معامله مسکن رسیده است.

همچنین در شهرک شلومی در نقاط مرزی اراضی اشغالی میزان معاملات مسکن کاهش ۹۱.۶ درصدی را تجربه کرده است.

در شهر صفد در شمال اراضی اشغالی نیز میزان معاملات مسکن در همین دوره زمانی به میزان ۸۶.۹ درصد کاهش پیدا کرده است.

کد خبر 6091322 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد