Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:51:25 GMT

احیای لیگ فوتبال اهواز

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۱۱۳۵

احیای لیگ فوتبال اهواز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدعلی حسینی، رییس اداره ورزش و جوانان اهواز بیان داشت: لیگ برتر استان در حال برگزاری است، ولی نماینده‌ای از اهواز در این مسابقات نداریم، چراکه 15 سالی است که لیگ فوتبال اهواز تعطیل شده است.

وی افزود: ما تصمیم گرفتیم که با برنامه‌هایی که مدنظر داریم، این لیگ را احیا کنیم که در این راستا نیز باشگاه‌های دارای مجوز و همچنین 4 زمین فوتبال را برای برگزاری مسابقات شناسایی کردیم و پس از برآورد هزینه، از ماه آینده نیز به صورت اجرایی وارد کار می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی هدف از برگزاری لیگ فوتبال اهواز را پویایی و نشاط جوانان، استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در اهواز، استعدادیابی و پرورش نخبگان و معرفی آن‌ها به تیم‌های استان و همچنین حضور تیم قهرمان در لیگ برتر فوتبال خوزستان عنوان کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان اهواز اظهار داشت: پس از راه‌اندازی اداره ورزش اهواز، تمام تلاش‌مان این بوده است که با تشکیل هیات‌های اهواز، ورزش شهرستان را به پویایی و نشاط و همچنین استقلال نسبی برسانیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: تاکنون 25 هیات ورزشی را در اهواز راه‌اندازی کرده‌ایم و همگی در حال فعالیت هستند، همچنین تلاش شده است که میزبانی‌‌هایی را هم در کلانشهر اهواز داشته باشیم.

وی بیان داشت: تمام تلاش این بوده است که کم‌کم از زیر سایه اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان خارج شویم و در واقع بخشی از بار کاری را از دوش این اداره‌کل برداریم و خودمان اجراکننده برنامه‌ها باشیم و هیات‌های استانی و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، ناظر بر برنامه‌ها باشند. ما به دنبال این هستیم که اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نقش راهبردی و تصمیم‌گیرنده داشته باشد و ما نقش اجرایی داشته باشیم.

سیدعلی حسینی اظهار کرد:‌ در این موضوع به صورت کامل موفق نبوده‌ایم، چرا که زمان زیادی از تاسیس اداره ورزش و جوانان اهواز نمی‌گذرد، ولی تا حدودی توانسته‌ایم به این مهم دست پیدا کنیم و به استقلال نسبی برسیم.

وی گفت: در حال حاضر نزدیک به 300 باشگاه در اهواز تحت نظارت ما هستند و در حوزه همگانی نیز مدیریت خوبی داریم. در حال حاضر تنها مشکل ما مربوط به اماکن ورزشی شهرستان است که هنوز به صورت کامل در اختیار اداره ورزش و جوانان اهواز قرار نگرفته‌اند که البته صحبت‌هایی با مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان داشتیم و قول داده است که ما را در این زمینه نیز به استقلال نسبی برساند.

حسینی اذعان داشت: طی چند ماه آینده در اهواز میزبان مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی و ‌برداری و همچنین رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری کشور هستیم که این میزبانی‌ها از شاخص‌ترین میزبانی‌های ما محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/گ

لیگ فوتبال اهواز احیا می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مساله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ی اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 6097057

دیگر خبرها

  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است