Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، محمدعلی طالبی صبح امروز در نشست ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان استان که با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: حضور مردم و نقش مردم در برنامه‌های شورای هماهنگی و بزرگداشت مناسبت های انقلاب اسلامی از جمله مباحث حائز اهمیت در ترویج ارزش‌های انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه‌های مشارکت مردم در تصمیم گیری‌های مربوط به برنامه‌های مختلف ملی و مذهبی، افزود: سازمان‌های دولتی باید با واگذاری امور برگزاری به سازمان‌های مردم نهاد نقش پشتیبانی را ایفا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد توجه به بحث تنوع و نوآوری در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی را از دیگر ضرورت‌های اجرایی در این حوزه دانست و بیان کرد: وجود برخی از قالب‌ها که افراد احساس کنند نمی‌شود از آنها عبور کنند، مانع ایجاد نوآوری در مراسم‌های ملی و مذهبی می شود.

طالبی، جوانان را سرمایه‌های انسانی نظام انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: شرایط لازم باید برای حضور پرشور سلایق مختلف در مناسبت های مختلف بزرگداشت انقلاب اسلامی ایجاد شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سال آینده چهلمین سالروز بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی را پیش رو داریم، خاطرنشان کرد: ۴۰ سالگی سن بالندگی است و خوشبختانه انقلاب اسلامی ما به برکت خون شهدا به سن بالندگی رسیده و این امر اهمیت تدوین برنامه‌های مختلف را دو چندان می‌کند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل سپاه استان، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام راحل سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار کرد: تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بو د و فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است. نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است و این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

خاتمی، به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

وی افزود: سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم، تصریح کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده و تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی می‌بایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

کد خبر 6089860

دیگر خبرها

  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود