Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@04:15:13 GMT

دستگیری اعضای باند سارقان به عنف و وکیل قلابی در کرج

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۲۱۹۸

دستگیری اعضای باند سارقان به عنف و وکیل قلابی در کرج

کرج - فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان به عنف و وکیل قلابی در کرج خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به کلانتری ۴۳ کیانمهر، مبنی بر سرقت اموال وی شامل یک دستگاه خودرو پژو پارس، ۲۱۰ میلیون ریال وجه نقد، یک دستگاه POS بانکی و مبلغ ۴۰ میلیون ریال چک‌بانکی از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶، موضوع جهت پیگیری در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدیان افزود: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کارآگاهان این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی تصاویر آلبوم مجرمان سابقه‌دار موفق به شناسایی و دستگیری یکی از متهمان شدند.

این مقام انتظامی گفت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به سرقت وجوه نقد و چک‌های مالباخته با همدستی دو نفر مرد و یک نفر زن اعتراف کرده و در خصوص خودرو سرقتی نیز اقرار کرد که خودرو را دریکی از پارکینگ‌های شهر تهران رها کرده است.

وی گفت: در بازرسی از منزل متهم مقادیری مدارک و اسناد و قراردادهای جعلی وکالت مربوط به افراد مختلف کشف‌شده و در بررسی تخصصی اسناد مشخص شد که اعضای باند با تهیه و جعل مهر وکالت از شهروندان کلاه‌برداری می‌کردند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه تاکنون تعداد ۱۵ نفر از مالباختگان شناسایی‌شده‌اند گفت: متهم اغلب افراد کهن‌سال و کم‌سواد را که فاقد اطلاعات کافی قضایی هستند را در دادسراهای شهرستان‌های استان تهران و البرز شناسایی کرده و با ارائه کارت ویزیت جعلی به‌عنوان وکیل و فردی بانفوذ در دادگاه‌ها و دیوان عالی کشور از طعمه‌های خود کلاه‌برداری می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی استان البرز سایر اعضای باند نیز دستگیر و همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان گفت: در بازرسی‌ انجام شده ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری پلیس، کامران خوشناموند اظهار کرد: در پی وصول گزارشات مردمی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در انبارهای حاشیه شهرستان هندیجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارکنان انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل مذکور و هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۱۲ دستگاه خودرو وانت و سواری که حامل سوخت قاچاق بودند را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه و تحویل به مرجع قضائی، تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جز اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کد خبر 750082

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان