Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@15:58:26 GMT

کشف هفت کیلوگرم تریاک در قزوین

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۱۷۰۹

کشف هفت کیلوگرم تریاک در قزوین

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در عوارضی آزادراه قزوین - زنجان هنگام کنترل خودروهای عبوری و بازدید از مسافران یک دستگاه اتوبوس، به یک مسافر آن مشکوک و در بازرسی از کیف همراه وی سه کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و نامبرده را نیز دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در اقدام دیگر ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان و در حین انجام ایست و بازرسی خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه قزوین - زنجان، به 2 مسافر یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و در بازرسی از لوازم همراه آنان 2 کیلوگرم تریاک را کشف و آنان را دستگیر کردند.
وی یادآور شد: ماموران مبارزه با موادمخدر استان در اقدامی دیگر در محل عوارضی آزادراه یاد شده و در بازرسی از مسافر یک دستگاه اتوبوس، 2 کیلوگرم تریاک را از داخل کوله پشتی وی کشف و نامبرده را نیز تحویل مقام قضائی استان دادند.
سرهنگ خدایی در پایان ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در زمینه مبارزه با موادمخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

**لوازم کوهنوردی خارجی قاچاق به مقصد نرسید
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف 200 میلیون ریال لوازم کوهنوردی خارجی قاچاق طی یک عملیات پلیسی در این استان خبر داد.
سرهنگ آرش مرادی افزود: پلیس اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در عوارضی آزاد راه قزوین - زنجان به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه به فرمان پلیس با سرعت غیرمجاز اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز سرانجام خودرو یاد شده توسط ماموران متوقف شد.
به گفته وی، 2 سرنشین خودرو متوقف شده دستگیر و 520 قلم انواع لوازم کوهنوردی خارجی قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال از آن کشف شد.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زارعی زمان کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت پراید حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آن رامتوقف کردند.

 او تصریح کرد: دربازرسی ازاین خودرو تعداد ۶۴ دستگاه سرخ کن خارجی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ گفت:در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد