Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، قرعه کشی این دوره با حضور اعضای هیات نظارت متشکل از نمایندگان دادستانی کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و عضو هیات مدیره بانک ملی ایران برگزار شد.

دوره قرعه کشی از یکم مهرماه سال گذشته تا ۳۱ تیرماه امسال در نظر گرفته شده بود که به علت استقبال گسترده مشتریان، آخرین فرصت برای افتتاح حساب یا تکمیل موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران و شرکت در قرعه کشی به مدت یک ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریالی در روز قرعه‌کشی شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به مدت ۳ ماه یا ۹۰ روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی ( ۳۱ مردادماه ۱۳۹۶ ) شرط لازم برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌ها بود.

۸۹ جایزه یک میلیارد ریالی کمک هزینه خرید مسکن، جایزه بزرگ نقدی سی و هشتمین قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران است.

۲۸۹ کمک هزینه خرید خودروی داخلی هر یک به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، ۳۸۹ کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، ۹۸۹ کمک هزینه ازدواج هر یک به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال، ۱۰۸۹ کمک هزینه تحصیلی هر کدام به مبلغ ۲۵ میلیون ریال، ۱۸۹ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هر کدام به مبلغ ۱۰ میلیون ریال و ۱۰۸۹ کمک هزینه خرید صنایع دستی هر کدام به مبلغ ۵ میلیون ریال بخشی دیگر از جوایز این دوره از حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران است.

همچنین در این دوره از قرعه کشی ۸۸۰ هزار و ۸۹ جایزه نقدی هر یک به ارزش ۷۰۰ هزار ریال برای مشتریان بانک در نظر گرفته شد. برای ۶۸۴ هزار و ۲۱۲ نفر از دارندگان حساب قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران نیز در مجموع جوایزی به ارزش ۹۷۰ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

اسامی برندگان این مرحله از قرعه کشی بزودی در سایت بانک ملی ایران به نشانی www.bmi.ir  قابل مشاهده خواهد بود.

true برچسب ها : بانک ملی حساب قرض الحسنه true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد

بانک سرمایه با مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا و از محل آورده نقدی سهامداران، سرمایه خود را از مبلغ 4.000 میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال افزایش می دهد. ناطقان: به گزاش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک با اخذ مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا سرمایه خود را از مبلغ 4.000میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال معادل 2500درصد از محل آورده نقدی سهامداران افزایش می دهد.

شایان ذکر است این مرحله از افزایش سرمایه بانک سرمایه به ارزش 100 هزار میلیارد ریال و با هدف ورود نقدینگی و منابع مالی جدید، اصلاح ساختار مالی و افزایش کفایت سرمایه صورت می پذیرد و جایگاه این بانک را از نظر استانداردهای مالی به شدت تقویت می نماید.

دیگر خبرها

  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • نصب بیش از ۷ هزارو ۷۴۰ کنتور در کرمان
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد