Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار مشگین‌شهر گفت: تاکنون دو کیلومتر از محور گردشگری قینرجه آسفالت‌ریزی شده و مابقی مسیر نیز با جدیت ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، میرعلی رحیمی زاد فرماندار مشگین شهر در جریان بازدید ازعملیات بهسازی و آسفالت ریزی محور گردشگری قینرجه با اعلام این خبر، گفت: تاکنون دو کیلومتر از این مسیر با صرف هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیارد ریال بهسازی و آسفالت ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برابر پیش بینی های انجام گرفته در صورت مساعد بودن شرایط جوی یک کیلومتر دیگر از این مسیر در روزهای آتی آسفالت ریزی می‌شود.

 

رحیمی زاد با اشاره به اهمیت این محوردر توسعه صنعت گردشگری و تأمین رفاه شهروندان و گردشگران خاطرنشان کرد: موانع طبیعی و جابجایی خط لوله آب شرب روند اجرایی این پروژه را با کندی مواجه کرده است.

 

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص تأمین اعتباراین پروژه گفت: برابر برآوردهای مهندسی و مساعد بودن شرایط جوی  این پروژه  مهم با جدیت ادامه داشته و درآینده نزدیک شاهد بهره برداری کامل آن خواهیم بود تا مسافران به راحتی بتوانند در این مسیر تردد داشته باشند.

 

فرماندار مشگین‌شهر همچنین در بازدید از مراحل اجرایی و عملیات زیر سازی مسیر روستای آلوج گفت: در سال جاری بالغ بر سه هزار میلیون ریال برای زیرسازی و آسفالت راه روستای آلوچ به خورشید آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان مشگین‌شهر در نظرگرفته شده است.

 

وی افزود: روستای آلوچ در غرب شهرستان مشگین‌شهر واقع شده و یکی از روستاهای زیبا برای گردشگری است لذا این پروژه می‌تواند در افزایش شمارگردشگران بومی و غیربومی در این مسیرتأثیرگذار باشد.

 

فرماندار مشگین شهر در ادامه خاطرنشان کرد: در صورت اتمام عملیات زیرسازی و مساعد بودن شرایط جوی 2 کیلومتراز این مسیر آسفالت ریزی و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز

شهردار منطقه شش تبریز از توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی این منطقه طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری صبح امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی و بهسازی معابر، روکش مکانیزه و دستی آسفالت در سطح معابر شهرداری منطقه شش تبریز، تاکنون به میزان ۲۸۸۰ تن آسفالت طی هفته گذشته توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر روکش مکانیزه، عملیات لکه‌گیری و مرمت آسفالت به صورت مستمر و هفتگی در سطح منطقه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه شش تبریز و کارگاه امانی خدمات شهری در حال انجام است.

شهردار منطقه شش تبریز خاطرنشان کرد: در این طرح، بهسازی معابر از جمله مسیرهای سه‌راهی فرودگاه، جاده کندروی قوناخلارباغی، شهرک امام خمینی (ره)، کوی پلیس و شهرک شهید دکتر بهشتی، خیابان خطیب، جاده سنتو و مایان به صورت مکانیزه و دستی بهسازی و مرمت شده است.

جان‌فشان نوبری تصریح کرد: بهسازی معابر اصلی و فرعی به ویژه محله‌های این منطقه از اولویت‌های مهم منطقه قرار دارد و برای عمران و نوسازی معابر و محلات، برنامه‌های مختلفی بر مبنای دستورالعمل‌های تعیین شده است.

کد خبر 751022

دیگر خبرها

  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد