Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از اسدآباد حسین افشاری صبح امروز در حاشیه بازدید از روند بهسازی دو روستای محمدآباد و چنار علیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم در برنامه ششم با اختصاص اعتبار فاز اول بهسازی روستاهای بالای ٢ خانوار شهرستان به بهره برداری برسد.

وی افزود: امسال با مشارکت بخشداری و بنیاد مسکن بهسازی ٢ روستا از محل قیر یارانه‌ای در بخش مرکزی در دستور کار قرار گرفته که در صورت مساعدت هوا بهسازی این روستاها تا پایان سال انجام خواهد گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه اسدآباد دارای ٨۴ روستای بالای ٢ خانوار است ، افزود: در گذشته از این تعداد روستاهای بالای ٢ خانوار شهرستان تنها ١۵ روستای بزرگ شهرستان بهسازی و آسفالت شده بود.

افشاری با اشاره به روند بهسازی و آسفالت ٢ روستای در دستور کار قرار گرفته بخش مرکزی شهرستان ،خاطرنشان کرد: تاکنون از این تعداد روستا در ٩ روستا عملیات بهسازی به صورت کامل انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: عملیات بهسازی ١ روستا نیز که از محل قیر یارانه نیمه کاره بود با زیر سازی ٢ روستای دیگر از جمله محمد آباد که زیرسازی آن انجام شده بود در دستور کار قرار گرفت و قیر آن تامین و در حال حاضر شاهد عملیات اجرایی بهسازی این روستاها هستیم.

افشاری خاطر نشان کرد: برای ١٩ روستا سرجمع بالغ بر ٣ میلیارد تومان از محل قیر یارانه هزینه آسفالت انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فاز اول بهسازی روستای چنار علیا با جمعیت ٢ هزار و ٧ نفر در حال اجراست، یادآور شد : فاز اول بهسازی روستای محمد آباد نیز به پایان رسیده و درحال بهره برداری است.

وی با تاکید براینکه همکاری مردم این روستاها در راستای بهسازی از نقش موثری برخوردار بوده یاد آورشد: با عقب نشینی منازل مسکونی اهالی این روستاها کمک شایانی به روند عملیات بهسازی داشته‌اند.

فرماندار اسدآباد تعداد روستاهای بخش مرکزی اسدآباد را ۶٣ روستا عنوان کرد و افزود: از این تعداد، ۵٨ روستا بالای ٢ خانوار جمعیت است.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به مشارکت بنیاد مسکن و بخشداری در راستای بهسازی ٢ روستای بخش مرکزی، 4 میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی دهیاری‌ها هزینه شود.

وی خاطر نشان کرد: تسطیح عبور و مرور و بسترسازی برای آسفالت از جمله اقداماتی است که در راستای بهسازی ٢ روستا انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه‌اندازی فاز اول خط دو مترو، خرید ۵ واگن قطار برای یک و دو خط مترو، اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهر و نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان‌شهر و تکمیل سالن اجلاس، نیازمند حمایت مستقیم استاندار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی (ره) با فرمانی که داشتند، دستور بر تشکیل شورا دادند که در ادامه این روز در تقویم ثبت شده است، شوراها نقطه عطف در انقلاب اسلامی و تاریخ سیاسی نظام جمهوری اسلامی است که مردم را صاحبان اصلی نظام قلمداد می‌کنند.

وی افزود: تشکیل شوراها به‌منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها و روستاها است، بنابراین باید از این ظرفیت و توان حضور مردم با توجه به شعار سال بهره برد، شکل‌گیری شوراها نشان‌دهنده آن است که از آغاز انقلاب تا امروز مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت آن‌ها در تمام عرصه‌ها مدنظر بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با اینکه نهاد مردمی شورا با ۲۰ سال تأخیر تشکیل شد، اما طی ۲۵ سال که از فعالیت آن می‌گذرد، شاهد رشد و شکوفایی مسئولیت‌پذیری نهاد مردمی هستیم.

نورصالحی گفت: تمام مسئولان نظام و رؤسای قوای مختلف توجه داشتند که از این ظرفیت بیشتر استفاده شود و به نوعی ارتباط مستقیم مردم با بدنه نظام برقرار شود.

وی ادامه داد: میان مدیریت شهر و شورا و مقامات استان همدلی و تفاهم و حمایت و پشتیبانی وجود دارد که امیدوارم روزافزون شود تا در روزهای باقی‌مانده دولت و مدیریت شهری، دستاوردهای خوب و ارزنده برای شما و مردم داشته باشیم.

نورصالحی با اشاره به مطالبه شورای ششم از استاندار اصفهان افزود: راه‌اندازی فاز اول خط دو مترو، بحث قرارداد مپنا برای تجهیزات خط دو مترو، خرید ۵ واگن قطار برای یک و دو خط مترو، اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل شهر و نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده، اتصال حلقه حفاظتی رینگ چهارم از شمال به جنوب به سپاهان شهر و تکمیل سالن اجلاس، کلنگ آغاز حفاری خط سه مترو و ورزشگاه نقش جهان و شهرک ورزشی در شمال اصفهان نیازمند حمایت مستقیم استاندار است که مطالبه ما از نماینده دولت در استان است.

کد خبر 748631

دیگر خبرها

  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • انجام عملیات راه‌سازی محورهای مختلف استان/۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • بهسازی چاه‌ روستای کرخنگان مروست
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است