Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن اصغری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: 20 موکب برای پذیرایی از زائران حسینی درعراق توسط ستاد عتبات عالیات مازندران در نظر گرفته شده است که نسبت به سال گذشته 11 موکب افزایش یافت.
وی تصریح کرد: 50 کامیون اقلام مورد نیاز زایران اربعین حسینی(ع) شامل موادغذایی، وسایل پخت وپز، حمام سیار، پتو و موکت و سایر اقلام مورد نیاز موکب های کربلا را بارگیری و اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: امسال در اربعین حسینی 30 هزار زائر در موکب های استان اسکان و 70 هزار زائر نیز تغذیه می شوند و برای اسکان زائران، 11 موکب توسط این ستاد در شهر مقدس کربلای معلی برپا می شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران افزود: بیش از 850 نفر از نیروهای مردمی استان مازندران از همه اقشار از بازاری تا پزشک در میان زایران حضور دا شته و در این موکب ها در زمینه اسکان و تغذیه زائران و درمان انها همکاری می کنند و این درحالی است که سال گذشته 300 نفر اعزام شدند.
وی گفت: تاکنون مردم استان مازندران 60 میلیارد ریال به صورت غیر نقدی و 20 میلیارد ریال به صورت نقدی برای پذیرائی از زائران اربعین حسینی کمک کردند.
محمدحسن اصغری همچنین از اعزام تیم پزشکی و درمانی با بیش از 50 نفر کادر درمانی در قالب 2 موکب یکی در راه نجف به کربلا و دیگری مستقر در کربلا خبرداد.
جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات در غرب مازندران هم به خبرنگار ایرنا گفت : موکب باب الحوائج این منطقه در عمود 1421 مسیر نجف به کربلا آماده پذیرایی از زائران حسینی در عراق است.
محمدرضا شهریور افزود : بر اساس برنامه ریزی انجام شده این موکب با داشتن حدود 50 نفر نیروی کار از جمله نانوا، آشپز، کمک آشپز و نیروی های خدماتی لازم ، روزانه برای پذیرایی از 5 هزار زائر کربلای معلی آمادگی دارد.
وی گفت: به منظور جلوگیری از هرگونه سو استفاده احتمالی افراد سود جو در جمع آوری نذورات، مردم می توانند کمک ها، نذورات و هدایای خود را فقط به دفتر ستاد های بازسازی عتبات عالیات در نوشهر تحویل و یا به شماره کارت 4600-9434-8110-6273 و یا شماره حساب 4151-2162-2681-31بانک انصار واریز کنند.
استان مازندران در سه سال گذشته رتبه نخست را در کمک به عتبات عالیات در کشور به خود اختصاص داده است.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/1295/ 1602/1899

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر

عشق و ارادت به امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) حد و مرز نمی‌شناسد و عاشقان آن حضرت برای ادای احترام از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ در همین در راستا خادم الشهدای استان هرمزگان در چایخانه حرم مطهر رضوی میزبان زائران شدند و از آنها پذیرایی به عمل آوردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: شهروندخبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

راه اندازی چایخانه امام رضا (ع) در کاشان به مناسبت ایام زیارتی مخصوص + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه