Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: دومین کنگره بین المللی و چهارمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت با حضور محققان داخلی و خارجی از ۳ تا ۵ آبان ماه در سالن همایش بیمارستان میلاد تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار شبستان، پروین منصوری، دبیر علمی و بالینی دومین کنگره بین‌المللی زخم و ترمیم بافت در نشست خبری دولین کنگره بین المللی و چهارمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت گفت: زخم ها مشکل عمده جهان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه زخم ها بیش از بیماری ها مردم آمریکا را درگیر خود کرده اند، افزود: مسئولان سلامت کشورهای دنیا در خصوص زخم معضلات زیادی دارند بنابراین همواره به دنبال راهکارها و روش های جدیدی برای ترمیم زخم و بافت هستند.

 

دبیر علمی و بالینی دومین کنگره بین‌المللی زخم و ترمیم بافت به شیوه های جدید ترمیم زخم اشاره کرد و در این باره توضیح داد: استفاده از لیزرهای جدید و انواع روش های بهبود زخم امروزه در دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

 

منصوری با بیان اینکه در حیطه زخم آنقدر مطالب جدیدی در دنیا وجود دارد که نیاز به تخصص های جدید است، اظهار داشت: افزایش سن مردم خود باعث ایجاد بیماری‌های مختلف منجر به زخم می شود که از آن جمله می توان به زخم بستر، زخم های دیابتی و زخم هایی که از تداخلات درمانی ایجاد می شوند، اشاره کرد.

 

وی با اشاره به دیگر عوامل شیوع زخم در دنیا گفت: حوادثی نظیر اقدامات تروریستی و جنگ ها نیز در شیوع زخم موثر هستند و متاسفانه در منطقه شاهد رخدادهای تروریستی و جنگ هستیم.

 

در ادامه، منصور جمالی با اشاره به برگزاری دومین کنگره بین المللی و چهارمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت، گفت: این کنگره با حضور تعدادی از پایه گذاران درمان زخم و محققان صاحب نام داخلی و خارجی از 3 تا 5 آبان ماه در سالن همایش بیمارستان میلاد تهران برگزار می شود.


دبیر علمی بخش علوم پایه دومین کنگره بین المللی و چهارمین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت با بیان اینکه تعداد مقالات دریافتی به این کنگره 30 درصد افزایش داشته است، افزود:  از مجموع مقاله های دریافتی 160 مقاله پذیرفته شده که از این تعداد 93 مقاله به صورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

 

دبیر اجرایی دومین کنگره بین المللی و چهارمین کنگره ملی زخم و ترمیم نیز گفت: تقویت بخش دانشجویی از رویکردهای این کنگره است و از سه کارگاه تخصصی یک مورد در زمینه دانشجویی است.


محسن فاتح با اشاره به برنامه های جنبی کنگره ملی زخم و ترمیم بافت خاطرنشان کرد: درمان کمکی با پانسمان های جدید، وکیوم تراپی و روش های تدوین مطالعات سه کارگاه تخصصی هستند که در این رویداد علمی برگزار می شوند.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان گفت: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سید رضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: بهره‌گیری از زندگینامه شهدای بین‌المللی استان مانند شهید سیدرضی موسوی چاشمی نیز ضرورت دارد تا برای کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان مدنظر باشد.

وی افزود: در بحث برگزاری این کنگره، تولید آثار و محتوا، سریال و فیلم سینمایی ویژه شهدا باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌ها با یک دید وسیع استانی استفاده کرد.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی شهید محمود اخلاقی، شناسنامه جنگ استان سمنان نیز از دیگر موارد ارزشمندی است که جزو آثار و تولیدات کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان خواهد بود.

مطیعی با اشاره به اینکه جریان تیم فوتبال آزادی سمنان در کشور بی‌نظیر است، تصریح کرد: بیش از نیمی از اعضای تیم فوتبال آزادی به شهادت رسیدند، زندگی هرکدام از این شهدا جایگاه وسیعی دارد و در این سریال به آن پرداخته خواهد شد.

کد خبر 748452

دیگر خبرها

  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • تصاویر دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • (تصاویر) دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا