Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «محمد درخشان» رئیس فدراسیون جودو، با ابراز نارضایتی از عملکرد تیم جوانان ایران در مسابقات جهانی کرواسی، گفت: پس از برگزاری نشست با کادر فنی به دنبال برطرف ساختن ضعف های موجود خواهیم بود.

تیم جوانان ایران با شش جودوکار در رقابت های جهانی جوانان 2017 در شهر «زاگرب» کراوسی حضور یافت و بدون کسب موفقیت به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درخشان، روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: اردوها و برنامه های آماده سازی مختلفی را برای تیم کشورمان تدارک دیده بودیم و برخی نفرات چون «علیرضا خجسته» نیز به دلیل حضور در مسابقات رده سنی بزرگسالان تجربه خوبی داشتند و به همین دلیل از عملکرد تیم رضایت ندارم.
وی با اشاره به اینکه توجیهی برای این شکست نمی پذیرد، عنوان کرد: به دنبال مقصر نیستم و نمی خواهم با معرفی کردن یک نفر به عنوان مقصر، خودم را مبرا کنم.
رئیس فدراسیون جودو با اشاره به اینکه برد و باخت همواره در ورزش وجود دارد، افزود: با این حال عملکرد نفرات تیم ما و حذف زودهنگام از جدول مسابقات برایم قابل پذیرش نیست.
وی افزود: عصر سه شنبه هفته جاری و پس از بازگشت تیم ایران از کرواسی، بلافاصله نشستی را با کادر فنی برگزار خواهیم کرد و صحبت های آنان را در خصوص شرایط مبارزات جویا خواهیم شد. تیم جوانان ایران با امکانات مناسب و بدون کمبودی آماده و اعزام شد و باید دلیل نرسیدن به هدفمان را پیدا کنیم.
درخشان در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی در کادر فنی تیم جوانان ایجاد می شود، گفت: تغییرات و نیازها مکمل یکدیگر هستند و فکر می کنم باید در برنامه ها تغییر ایجاد کنیم.در هر بخش از فدراسیون که نیاز باشد تغییرات ایجاد خواهد شد و این مساله تنها مختص به کادر فنی تیم های ملی نیست.
وی در پاسخ به این سوال که آیا تمرین همزمان تیم های بزرگسالان و جوانان ایران موجب تداخل برنامه ها و در نهایت ناکامی تیم جوانان نشده است؟ گفت: واقعیت این است که هنوز به این مساله یقین پیدا نکرده ام، اما می تواند یکی از دلایل اصلی باشد.معتقدم تیم جوانان باید شخصیت مجزا پیدا کرده تا نفرات آن به مرور زمان در اختیار تیم بزرگسالان قرار بگیرند.
رئیس فدراسیون جودو در ادامه به این نکته اشاره کرد که کار حضور دو مربی اهل کره شمالی در ایران مراحل نهایی خود را سپری می کند تا این مربیان به کادر فنی تیم های ملی اضافه شوند.
وی با اشاره به برگزاری سمینار مربیگری بین المللی در ایران، گفت: این سمینار طی روزهای 18 الی 21 آذرماه با حضور «الکساندر جاتسکویچ» دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان سابق اروپا از لتونی خواهد بود.وی هدایت تیم ملی قزاقستان را در المپیک 2016 برعهده داشت و پیش از آن سرمربی تیم ملی بلژیک بود.
درخشان با اشاره به اینکه در این سمینار چند مربی دیگر کشورهای آسیایی نیز حضور دارند، افزود: هزینه حضور این مدرس در ایران از سوی اتحادیه جودوی آسیا تامین می شود.
به گفته درخشان، سمینار داوری نیز با حضور رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی در ایران برگزار خواهد شد.
وی در مورد برنامه های پیش روی تیم ملی بزرگسالان ایران، گفت: تیم کشورمان آخر هفته جاری راهی ابوظبی می شود تا در مسابقات بین المللی این کشور حضور یابد. جودوی جهان هر روز به سوی پیشرفت حرکت می کند و برای عقب نماندن از این قطار باید در رویدادهای گوناگون شرکت کنیم.
درخشان با اشاره به تاکید وزیر ورزش برای کسب سهمیه های المپیک 2020، گفت: رسیدن به سهمیه مستلزم رنکینگ مناسب و در نهایت حضور در مسابقات گوناگون است. به طور مثال جایگاه «سعید مولایی» به دلیل غیبت در یک رویداد، چند پله نزول کرد که نشان از اهمیت حضور در مسابقات مختلف دارد.
رئیس فدراسیون جودو که از سوی اتحادیه آسیا به عنوان مسئول برگزاری مسابقات کاتای قهرمانی آسیا انتخاب شده است، گفت: این مسابقات یک تا پنجم آذرماه در تایلند برگزار می شود که علاوه بر مسابقات، سمینار کاتا و داوری نیز از بخش های دیگر آن است.
وی تاکید کرد: تیمی مجزا از نفراتی که به پیکارهای جهانی اعزام شدند را به آسیایی تایلند می بریم و از نفرات جوان استفاده خواهیم کرد.
درخشان در خصوص بازگشت «جواد محجوب» به تیم ملی جودوی ایران، گفت: او فرزند جودو است و از حضورش استقبال می کنم. نشستی داشتیم و همه در آن از حضور محجوب استقبال کردند و تلاش می کنیم تا او دوباره به بهترین شرایط برسد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1368
خبرنگار: امیر میرزاییان**انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سریلانکا گفت: سریلانکا به لحاظ اقتصادی بازار خیلی خوبی برای ما محسوب می‌شود و این کشور علاوه بر حوزه اقتصاد، در بسیاری از تفاهم‌نامه‌ها و نشست‌های سازمان ملل متحد می‌تواند متحد خوبی در حوزه سیاسی برای ایران باشد.

عبدالناصر درخشان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سفر رئیس جمهور به سریلانکا و افتتاح یک یک ابرپروژه چند منظوره برق آبی ساخت ایران در این کشور که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، تاکید کرد: متاسفانه طی سال‌های قبل درگیر یکسری مسائل سیاسی با برخی کشورهای غربی بودیم اما از بسیاری از همسایگان و کشورهایی که مقداری آنطرف‌تر از همسایگان ما هستند غافل شدیم؛ اینکه رئیس جمهور رئیسی بعد از ۱۶ سال به سریلانکا سفر کرد را به فال نیک می‌گیرم.

وی با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی و تاکید رئیس جمهور بر در  اولویت قرار داشتم ارتباط با کشورهای همسایه گفت: سیاست اعلامی از سوی رئیس جمهور مبنی بر اینکه با همسایگان‌مان خویشاوند هستیم سیاستی کلیدی و خوب است و سفرهای اخیر رئیس جمهور به دو کشور پاکستان و سریلانکا در این راستا تعریف می‌شود.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سریلانکا اظهار کرد: جمهوری اسلامی در حال انجام کارهای بزرگی در حوزه‌های برق، نیروگاه و سد سازی در سریلانکا است و هم آنچه که هم مقامات سریلانکا و هم ما در ایران انتظار داریم این است دو کشور رابطه‌ای پایدار و مستحکم داشته باشد. سریلانکا به لحاظ اقتصادی بازار خیلی خوبی برای ما محسوب می‌شود و این کشور علاوه بر حوزه اقتصاد، در بسیاری از تفاهم‌نامه‌ها و نشست‌های سازمان ملل متحد می‌تواند متحد خوبی در حوزه سیاسی برای ایران باشد.

درخشان با بیان اینکه «امیدوارم سفر رئیس جمهور به سریلانکا فواید بسیاری برای دو کشور داشته باشد»، عنوان کرد: اشتراکات فرهنگی میان مردم دو کشور می‌تواند به عنوان یک عامل استحکام بخش به روابط دو کشور باشد؛ همچنین توانایی ما در حوزه‌های مختلف فنی، عمرانی و دانشگاهی عامل دیگری برای نزدیکی ملت‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!