Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، هادی زارع پور ظهر یکشنبه در آیین توزیع این اقلام افزود: این بسته ها شامل نوشت افزار و لوازم التحریر، پوشاک و لوازم بهداشتی است.

وی بیان داشت: این اقلام بین ۴۸ دانش آموز مدرسه شبانه روزی و دانش آموزان عشایری توزیع شد.

زارع پور تصریح کرد: یکهزار و ۵۰۰ دانش آموز در مدارس شبانه روزی تحصیل می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع پور اظهار داشت: مدارس شبانه روزی عشایری در دوره متوسطه هستند و باتوجه به پراگندگی مناطق عشایری امکان تحصیل دانش آموزان را فراهم می کنند.

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در این مراسم گفت: ۳۳ هزار بسته فرهنگی و بهداشتی از سوی این بانک به دانش آموزان ۱۰ استان کشور اهدا می شود.

مرتضی اکبری افزود: این اقلام از سوی این بانک و با هدف کمک به تحصیل دانش آموزان عشایری و روستایی انجام می شود و همچنین به تعدادی از معلمان برگزیده نیز تسهیلات قرض الحسنه ۳۰ میلیون ریالی اهدا شده است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به بارش بیش از ۳۰ میلیمتر باران در کمتر از نیم ساعت گفت: بارش هم را با تند باد سبب قطع تعدادی درخت و مصدود شدن معابر شد با صبوری شهروندان در سریع ترین زمان ممکن معابر به حالت عادی باز می‌گردند.

علی شمس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی پس از بارش‌های دیروز همچنان حالت آماده‌باش در شهرداری اهواز پابرجا ماند و امروز نیز در کمتر نیم ساعت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی داشته‌ایم و مشکلاتی در سطح شهر ایجاد کرد.

وی افزود: بارندگی امروز با ورزش باد شدیدی همراه بود که منجر به افتادن چند درخت و مسدود شدن تردد در برخی خیابان‌ها شد که در تلاش هستیم در سریع‌ترین زمان ممکن مسیرها بازگشایی و تردد به حالت عادی برگردد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: تمام تیم‌های عملیاتی از روز گذشته به همراه دستگاه و ماشین آلات مکنده و پمپاژ هم اکنون در حال فعالیت هستند، شهروندان صبور باشند و مطمئناً در اولین فرصت شهر به حالت عادی باز خواهد گشت.

کد خبر 750357

دیگر خبرها

  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • پورثانی: کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان به‌زودی صادر می‌شود
  • صدور کارنامه رشدی تربیتی دانش‌آموزان؛ به زودی/ کاهش تنوع مدارس در دستور کار
  • بندبازی مرگبار برای تحصیل
  • اینجا دست‎‌ها، دانش و ایثار را روایت می‌کند
  • معلم عشایری که پدرانه مشق علم و ادب می‌کند
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • هشتاد درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند