Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@05:02:59 GMT

حریق در ساختمان شهرداری منطقه 22 تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۹۱۰۴۴

خرداد:سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت در دو حادثه حریق ساختمان شهرداری منطقه 22 تهران، تلفات در حادثه جاده‌ای در محور فیروزه- قوچان و مسمومیت بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن در تبریز خبر داد.
به گزارش خرداد ،مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا از حریق در ساختمان شهرداری در منطقه 22 تهران واقع در شهرک شهید باقری خبر داد و گفت: ساعت 15:08 امروز این حادثه رخ داد و موجب مصدومیت 2 نفر شد که یکی از مصدومان آقای 36 ساله بود که به بیمارستان حضرت رسول منتقل شد و یک آقای 26 ساله نیز در محل درمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی سازمان اورژانس کشور در مورد وقوع تصادف در کیلومتر 10 محور فیروزه- قوچان نیز گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو 405 و یک دستگاه مینی‌بوس در این محور یک نفر فوت کرد و چهار نفر دیگر دچار مصدومیت شدند که به بیمارستان انتقال پیدا کردند.
براساس آخرین گزارش‌ها، این مصدومان در حال حاضر در وضعیت مناسبی هستند و اقدامات درمانی روی آنها در حال انجام است.
وی همچنین از مسمومیت دو نفر بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن در تبریز خبر داد و گفت: این حادثه در چهارراه دامپزشکی تبریز رخ داد و به نظر می‌رسد که علت حادثه استفاده نامناسب از گاز پیک‌نیکی بوده است اما با این حال عوامل آتش‌نشانی در حال بررسی تخصصی علت حادثه هستند. برچسب ها: حریق ، آتش نشانی ، شهرداری منطقه 22

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت

ایسنا/قزوین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از فوت سه نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در آزادراه قزوین- تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، داریوش مرادی در خصوص حادثه واژگونی پراید در اتوبان قزوین به تهران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین- تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک و ۳ در محل حاضر ‌شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین، وی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در این واژگونی ۲ زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • ببینید | ۴۰ ساختمان روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان در آتش سوخت
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • آتش‌سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان
  • واژگونی یکدستگاه  خودروی ساندرو در محور  ارومیه _ تبریز ۲مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت