Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران و بازیکنان تراکتورسازی حمایت همه خود را برای بخشش محرومیت مهدی کیانی کاپیتان این تیم اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، لحظاتی قبل از دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پارس جنوبی جم بود که خبری عجیب روی خروجی برخی رسانه‌های مطرح کشورمان قرار گرفت مبنی بر اینکه در تمرین 2 روز پیش از این مسابقه درگیری خونینی در رختکن تیم تبریزی رخ داده و طی آن مهدی کیانی با چاقو به عارف آغاسی هم تیمی جوان خود حمله ور شده و او را مجروح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین واکنش باشگاه تراکتورسازی به اخبار منتشر شده، مصاحبه کاظم محمودی سرپرست این تیم بود که عنوان داشت اتفاق رخ داده و جراحت دست عارف آغاسی تنها یک شوخی بچه‌گانه بوده و هیچ درگیری و نزاعی در کار نبوده‌است. با این وجود کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی عصر همان روز تشکیل جلسه داده و هر دو بازیکن خاطی را به توبیخ و جریمه با کسر قرارداد محکوم کرد.

البته یحیی گل‌محمدی و خود بازیکنان خاطی نیز در مصاحبه‌هایشان درگیری را تکذیب کردند که این امر باعث شد تا حواشی کمی فروکش کرده و سرخ‌پوشان امیدوار به حضور این دو بازیکن در دیدار با پیکان تهران شوند.

به رغم این مصاحبه‌ها و تکذیب‌ها، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بازیکنان خاطی را برای ارائه توضیحات احضار نموده و در اقدامی عجیب و تنها چند ساعت مانده به دیدار تراکتورسازی و پیکان احکام خود را به باشگاه تبریزی ابلاغ کرد که بر اساس آرای صادره، مهدی کیانی با محرومیت 2 ماهه همراه با 4 ماه محرومیت تعلیقی و عارف آغاسی نیز با 2 ماه محرومیت تعلیقی مواجه شد.

در پی این حکم، مهدی کیانی نتوانست در دیدار با پیکان به میدان برود و پس از این بازی بود که موج حمایت‌ها از کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی آغاز شد. ابتدا بازیکنان فعلی و همچنین سابق تیم تراکتورسازی در صفحات مجازی و سپس هواداران این تیم با تشکیل کمپینی حمایت خود را از کاپیتان سرخ‌پوشان اعلام و خواستار بخشش محرومیت این بازیکن و یا تخفیف در رای صادره شدند.

این پایان کار نبود و باشگاه تراکتورسازی صبح شنبه با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال اعتراض رسمی خود را به حکم کمیته اخلاق اعلام کرد. طی این نامه که توسط مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به مهدی تاج نگارش یافته، تراکتورسازان محرومیت طولانی مدت کاپیتان تیمشان را دور از انصاف دانسته‌ و خواهان شفاف‌سازی در مورد آن و رسیدگی به خواسته‌های هواداران میلیونی تیم خود شده‌اند.

حال بایستی منتظر ماند و دید که آیا با این حجمه حمایت‌ها از کاپیتان سرخ‌پوشان و شرایط خاص تیم تراکتورسازی که از ابتدای فصل با محرومیت ناشی از حکم فیفا با مشکل کمبود بازیکن روبرو است و نیز در نظر گرفتن این نکته که بازیکن مذکور پیش‌تر سابقه انضباطی خاصی نداشته و در سوی مقابل اقدامات خیرخواهانه زیادی را انجام داده است، آیا کمیته اخلاق در رای خود تجدیدنظر می‌کند یا خیر؟

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۱۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد

 امین میرزازاده ملی پوش کشتی فرنگی روز گذشته در مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار می‌شود، تماشاگر مسابقات بود.

او درباره کسب عنوان مرد ورزش ایران، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که این توفیق را به من داد. این عنوان به من تنها نیست متعلق به کل جامعه کشتی است که برای اعتلای پرچم کشورمان تلاش می‌کنم.  

دارنده مدال طلای جهان در پاسخ به این سوال که پنج خوزستانی مسافر المپیک هستند، گفت: جای تشکر دارد که برای دومین سال اهواز میزبانی را برعهده گرفته است. این میزبانی‌ها به پیشرفت بیشتر کشتی کمک می‌کند.  

میرزازاده درباره اینکه توقعات از شما در المپیک پاریس بالاست، انتظار چه مدالی از خود دارید؟ تصریح کرد: تلاش می‌کنم با خوشرنگ‌ترین مدال دل مردم را شاد کنم. هیچ کس با ناامیدی به المپیک نمی‌رود. همه بچه‌ها شرایط خوبی دارند. اردو‌ها از ۱۸ اردیبهشت اردو‌ها شروع می‌شود و چند ماه اردوی پرفشار داریم. امیدوارم بهترین نتایج را در المپیک کسب کنیم.  

این فرنگی‌کار سنگین‌وزن کشورمان درباره اینکه در آستانه المپیک درخواست شما از مسئولان چیست، یادآور شد: اولین درخواست من این است بتوانیم با آرامش تمرینات را دنبال کنیم و مسئولان هم با ما و فدراسیون کشتی همراه باشند. این حمایت از شهرستان و استان شروع می‌شود و به کشور می‌رسد. ما انتظار داریم این حمایت‌ها همه جانبه و یکپارچه باشد.

میرزازاده در پاسخ به این سوال که حسن رنگرز اولین سال حضور خود را به عنوان مربی در المپیک خواهد داشت، نظر شما در این باره چیست؟، گفت: او شخصی است که بدون برنامه به مسابقات نمی‌رود و قطعا برنامه‌ریزی خوبی انجام خواهد گرفت تا حضوری موفق و خوب در المپیک داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!