Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تقویت سازمان های مردم نهاد و تشکل های قانونی در حوزه های مختلف از مهم ترین اولویت های دولت دوازدهم است.

به گزارش ایرنا، رحیم شهرتی‌فر شامگاه یکشنبه در دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و ادب استان افزود: تلاش می شود اهداف و برنامه های مورد نظر و پیش بینی شده در این حوزه بیش از پیش محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به جایگاه مهم و ارزشمند هنر و ادب در زندگی فردی و اجتماعی انسان ها اظهار کرد: هنرمندان این عرصه شخصیت های ملی و حتی فراملی بوده و باید از نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنان برای ارتقای جایگاه هنر و ادب استان به ویژه کلانشهر تبریز بهره برد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: انتظار می رود اهالی فرهنگ و هنر در راستای خدمت رسانی به مردم در کنار مسئولان باشند.
شهرتی فر، ادامه داد: ارتقای شاخص های فرهنگی، هنری و اجتماعی بدون حضور و مشارکت اصحاب هنر و ادب امکان پذیر نبوده و سیستم دولتی بدون توجه به ظرفیت های این حوزه نمی تواند به موفقیت های مورد انتظار در این حوزه دست یابد.
وی با اشاره به ظرفیت های غنی و بی بدیل فرهنگی و هنری در آذربایجان شرقی گفت: باید از این ظرفیت ها در راستای رشد و توسعه شاخص های این حوزه به نحو مناسب بهره برداری کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تلاش جامعه هنری برای شناسایی استعدادهای هنری در حوزه های مختلف تاکید و اظهار کرد: باید راهکارهایی اتخاذ شود تا زمینه برای شناسایی و بهره گیری از تمامی استعدادهای هنری و ادبی در استان و کشور فراهم شود.
شهرتی فر، با بیان اینکه وجود مشکلات اقتصادی قابل کتمان نیست، افزود: فرهنگ سازی در زمینه ورود هرچه بیشتر صاحبان صنایع و تولید به حوزه هنر و حمایت مادی از این حوزه تا حد زیادی می تواند بسیاری از مشکلات و دغدغه های هنرمندان را پایان دهد.
وی یادآوری کرد: سیستم دولتی نیز باید نهایت تلاش خود را برای حمایت از قشر موثر هنرمندان در جامعه به کار گیرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ٢٠١٨ و نقش ویژه هنرمندان در این رویداد فرهنگی- تاریخی گفت: انتخاب این عنوان بین المللی برای تبریز، تصادفی نبوده و ظرفیت های بی نظیر فرهنگی، هنری، تاریخی و ادبی در این انتخاب موثر بوده است.
شهرتی فر، ادامه داد: باید از این فرصت استفاده و برای شناختن و شناساندن هرچه بیشتر این ظرفیت ها در حوزه جهانی تلاش کرد.
در این آئین تعدادی از هنرمندان استان نیز مشکلات و دغدغه های خود را اعلام کردند.
خبرنگار: پرویز بابائی ** انتشار دهنده: رستگار
8023/6183

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط مدیران با مردم

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، گفت : در راستای تحقق این شعار انتظار می‌رود حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدار‌های چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه‌ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاورد‌های بیشتری همراه باشد.

وی به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • خانواده محور بودن برنامه‌های دهه کرامت در آذربایجان شرقی
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم