Web Analytics Made Easy - Statcounter

املش- رئیس اداره حفاظت محیط زیست املش از آغاز اجرای طرح ارتقای شاخص های بهداشتی و زیست محیطی در روستاهای این شهرستان با هدف بهبودوضعیت محیط زیست با محوریت ساماندهی پسماندهای روستایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان، علی درویشی با اشاره به  آغاز اجرای طرح ارتقای شاخص های بهداشتی و زیست محیطی در روستاهای املش

گفت: این طرح در راستای بهبود وضعیت محیط زیست مناطق و ارتقای شاخص های بهداشتی و زیست محیطی در روستاها و نهادینه کردن فرهنگ آشتی با طبیعت و تفکیک از مبداء زباله با محوریت ساماندهی پسماندهای روستایی ( زباله های خشک) اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای این طرح به عنوان گام اول و الفبای بازیافت، با مشارکت شبکه و مرکز بهداشت شهرستان املش و اداره حفاظت محیط زیست و همکاری شوراها و دهیاران این طرح در روستاها شروع و هر هفته در یکی از روستاهای سطح شهرستان املش عملیاتی می شود.

درویشی تصریح کرد: اجرای این طرح در راستای آموزش و مشارکت عموم در حفظ بهداشت و محیط زیست روستا و مسئولیت پذیری اجتماعی و در راستای سیاست های کلی محیط زیست وشاخص های ابلاغی سازمان با عنوان آموزش همگانی محیط زیست، محورآموزش و پژوهش است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۷۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، توقف کامیونهای حامل سوخت در حاشیه خیابانهای پلدشت و آلودگی ناشی از نشت گازوئیل موضوع ارسالی از شهروند خبرنگارماست.

صدای شهروند و پاسخ شهردار پلدشت را در این زمینه بشنوید.

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • آغاز مرحله دوم رها سازی حقابه زیست محیطی دریاچه ارومیه از سد مخزنی سیلوه پیرانشهر 
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم