Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: در حال حاضر 68 هزار و 100 عضو خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که 42 هزار نفر آنها زن سرپرست خانوار هستند.

جاسم محمدی فارسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: برای توانمندسازی افراد تحت پوشش، علاوه بر معیشت آنها خدمات آموزشی، مسکن، بیمه و اشتغال ارائه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


محمدی فارسانی گفت: در کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان به دنبال ایجاد اشتغال خرد و خانگی برای زنان سرپرست خانوار هستیم و معتقدیم این قشر چنانچه در خانه شغلی داشته باشند در کنار نقش مادری خود با اشتغال خرد درآمدزایی خواهد داشت.  امسال برای ایجاد اشتغال خانگی به مددجویان تحت پوشش تا 20 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.


وی یادآور شد: براساس قانون، سالانه باید 10 درصد از جمعیت تحت حمایت، توانمند شده و از چرخه امداد خارج شوند.  


محمدی فارسانی با بیان اینکه یکی از وظایف کمیته امداد امام خمینی(ره)  لرستان، شناسایی افراد مستحق است، بیان کرد: همچنین امداد از طریق معرفی و خودمعرفی افراد با هماهنگی سیستم مددکار استحقاق آنان را بررسی می‌کند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو و هیأت همراه عصر دیروز سه شنبه، با حضور در حرم امام خمینی به بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

جماران تصاویری از استقبال سیدحسن خمینی از این هیات را منتشر کرده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901721

دیگر خبرها

  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه