Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روز پس از رویکرد جدید رئیس جمهور آمریکا در قبال توافق هسته ای ، مقامات عربستان سعودی از ترامپ به سبب «رویکرد جدید و عمیقش در ارتباط با ایران» تمجید کردند

به گزارش سرویس بین الملل  خبرگزاری صدا و سیما؛ پایگاه اینترنتی ای بیست و چهار نیوز در گزارشی نوشت: ترکی بن فیصل شاهزاده سعودی می گوید عربستان سعودی با رویکرد جدید آمریکا علیه ایران موافق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکی بن فیصل آل سعود دیروز  در حاشیه همایش سیاسی «اسرائیل» با عنوان «نشست امنیتی خاورمیانه» در نیویورک از تأیید و حمایت عربستان سعودی در ارتباط با سیاست جدید دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در قبال ایران خبر داد.
وی گفت: «ملک سلمان پادشاه  سعودی در پی سخنرانی دونالد ترامپ درباره توافق هسته ای ایران، با صدور بیانیه ای اعلام کرد: عربستان با اصول ارئه شده رئیس جمهور آمریکا نه تنها درباره خطر احتمالی تولید تسلیحات هسته ای از سوی ایران بلکه با مواضع ترامپ در ارتباط با سیاست های دیگر ایران موافق است.»
به گفته مقامات کاخ سفید، یک روز پس از آن که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از تأیید پایبندی ایران به توافق هسته ای با کشورهای پنج بعلاوه یک در سال دو هزار و پانزده، خودداری کرد، مقامات عربستان سعودی از ترامپ به سبب «رویکرد جدید و عمیقش در ارتباط با ایران» تمجید کردند.
همچنین گفته می شود ترامپ رویکرد خود را در این زمینه با پادشاه عربستان سعودی با هدف مقابله با آنچه «اقدامات بی ثبات کننده ایران در سوریه، یمن، عراق و دیگر کشورها در منطقه»، نامید در میان گذاشت .



منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزیر خارجه لهستان اظهارات رییس جمهور این کشور درباره میزبانی از تسلیحات هسته ای آمریکا را رد کرد.

«رادوسلاو سیکورسکی» وزیر خارجه لهستان در مصاحبه‌ای گفت که «آندری دودا» رئیس جمهور لهستان، هیچ اختیاری برای گمانه زنی درباره میزبانی بخشی از زرادخانه هسته ای آمریکا در ورشو در خاک این کشور ندارد.

وزیر خارجه لهستان یادآور شد که استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان مدتی است موضوع مذاکرات لهستانی-آمریکایی بوده است.

این مقام لهستان گفت: قبلاً در بالاترین سطوح به آقای رئیس جمهور گفته شده است که در مورد آن صحبت نکند. من نمی دانم چرا او این را گفت.

وزیر امور خارجه لهستان همچنین تاکید کرد که دودا به عنوان رئیس دولت موظف است سیاست خارجی را به نحوی که توسط هیات وزیران، که بالاترین نهاد تصمیم‌گیری اجرایی است، اجرا کند.

کد خبر 6090221

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند