Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری طرح رجیستری: افزایش قیمت تلفن همراه به بهانه اجرای طرح رجیستری هیچ توجیهی ندارد. فعالان غیررسمی خود را به خواب زده‌اند. دهقانی‌نیا با اشاره به افزایش قیمت تلفن همراه در بازار گفت: اخذ هزینه و افزایش قیمت تلفن همراه به بهانه اجرای طرح رجیستری هیچ توجیهی ندارد و به نظر می‌رسد برخی از فعالان غیررسمی صنف فروشندگان تلفن همراه، خود را به خواب زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: عده ای از فرصت طلبان می خواهند نظم بازار را بر هم بزنند و شایعه پرانی می کنند اما با آن ها برخورد خواهد شد. از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان تعزیرات انتظار داریم برای جلوگیری از گران فروشی به اقتضای شرایط ورود کنند.
 سخنگوی طرح رجیستری در پایان گفت: شناسه طرح رجیستری به صورت سیستمی و ترکیبی ساخته می‌شود و غیر قابل جعل است. تدابیر لازم از جمله تدابیر فنی برای جلو گیری از سوء استفاده از طرح رجیستری در نظر گرفته شده است. به زودی فروشنده‌ها مجبور به فروش فوق العاده تلفن همراه با قیمت‌های پایین خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۹۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان

سیرنزولی قیمت‌ها درحالی در بازار ارز ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، کاهش قیمت ها در بازار طلا و ارز درحالی ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال 62 هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال 61 هزار تومان معامله می شود.

سیرنزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز  و با کاهش تنش ها در منطقه ادامه دار شد.فعالان بازار ارز می گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته های قبل است.

بازاری‌ها می گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال 62 هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می شود! دلار تهران الان 62 هزار و 900 تومان و هرات 62 هزار و 270 تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال 50 هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان