Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش منشور عزت در راستای تبیین قیام حضرت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) در کاخ استکبار در حسینیه جوار حرم احمد ابن اسحاق(ره) شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام مصطفی عسکری در همایش منشور عزت در کاخ ذلت که امروز در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد،  اظهار داشت: ولایت در مکتب اسلام و جهان توحیدی از چنان جایگاه والایی برخوردار است که بزرگان و علمای اسلام از آن به عنوان رکن و اساس توحید و دژ مستحکم الهی یاد کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: یکی دیگراز دلایل اهمیت ولایتمداری این است که موجب بالا رفت،اعمال صالح می شود، ازاین رو باعث نظم اجتماعی درجامعه خواهد شد.

    

معاونت تبلیغی شهرستان با بیان اینکه تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) موجب حیات می شود،گفت: هدف از برگزاری این همایش تبیین قیام حضرت امام سجاد(ع) در کاخ یزید ملعون و همچنین بررسی وقایع مربوط به کربلا است.

 

این مسئول با تاکید بر ضرورت پیروی از سیره و منش خاندان اهل بیت (ع) و الگو گرفتن از مکتب حسینی مبنی بر تقابل با ظلم و بیان حقیقت حادثه عاشورا افزود: مهمترین پیام این تجمع بزرگ بالا بردن قدرت ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌‌خواهی دشمنان است که هیچ وقت جامعه اسلامی جامه ذلت نمی‌پوشد بلکه در توان و قدرتی مضاعف است.

 

وی به اقامه نماز اول وقت و نماز شب تاکید کرد وخاطرنشان شد: رمزسیرو سلوک إلی الله، یاد خداست. هر کس به هرموقعیتی از مقامات و کمالات معنوی رسیده، از رمز «توجّه به خدا» استفاده کرده است.

 

لازم به ذکر است سخنرانی ، مرثیه سرایی،خطبه خوانی و مداحی از جمله برنامه های اجرایی این همایش بود.

 

گفتنی ست به مناسبت فرا رسیدن ماه صفر با رویکرد بازخوانی خطبه‌های امام سجاد(ع) در کاخ یزید همایش منشورعزت در کاخ ذلت به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آباد غرب در حسینیه حرم احمد ابن اسحاق(ره) شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه اولین محفل شعر ارادت رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی در شهرستان هویزه با اجرای زیارت خاصه امام رضا (ع) توسط خادمان بنیاد امام رضا (ع) مستقر در استان خوزستان آغاز شد.

در این مراسم شعرخوانی توسط علی ختروشی، سید امین موسوی، زکی سواری، محمد جواد ساعدی منش، علیرضا کوتی و علی سواری اجرا شد.

از سال گذشته جشنواره شعر عربی صرفاً محدود به یک اختتامیه نیست و با تدبیری که صورت گرفت در چندین شهرستان خوزستان برگزار می‌شود.

امسال نیز در ۶ شهرستان برنامه‌هایی تحت عنوان شب شعرهای رضوی برگزار می‌شود که به اختتامیه جشنواره بین‌المللی شهید رضوی منتهی می‌شوند.

کد خبر 6089943

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود