Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:44:49 GMT

تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای اربعین 96

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۷۳۳۰

تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای اربعین 96

رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از اختصاص بیش از 1000 دستگاه اتوبوس و کامیون متعلق به شهرداری تهران در طرح اربعین خبر داد.

به گزارش ایسنا، پیمان سنندجی در جلسه طرح ویژه ترافیک اربعین 96 که ظهر امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف در مقر شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: امسال نزدیک به 1000 دستگاه اتوبوس و کامیون متعلق به شهرداری تهران به پایانه‌های مرزی منتقل خواهند شد تا نسبت به جابجایی زائران و ارائه خدمات به آنان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با ارائه گزارش اقدامات انجام شده در اربعین سال گذشته از سوی اتوبوسرانی، تصریح کرد: به طور متوسط در طرح اربعین سال گذشته اتوبوس‌های ما بیش از 250 هزار نفر را در هر روز جابجا کرده و در مجموع بیش از دو میلیون و 762 هزار زائر جابجا شدند.

وی با بیان اینکه امسال برنامه ریزی‌های لازم برای جابجایی زائران انجام شده است، گفت: اقدامی که امسال انجام داده‌ایم این است که زمانبندی رفت و برگشت اتوبوس‌ها را با مسیرهایشان مشخص کردیم.

وی با بیان اینکه شهرداری‌های تهران، مشهد و البرز، اتوبوس‌های خارج از مرز را برای جابجایی زائران تأمین می‌کنند، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم میان این سه نهاد انجام شده و مسیرها برای تردد اتوبوس‌ها نیز مشخص شده است.

به گفته سنندجی، 200 دستگاه تریلی و کامیون نیز از سوی شهرداری به مناطق مرزی اعزام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود دو میلیون لیتر سوخت را به مرز منتقل کردیم، گفت: امسال نیز برنامه ریزی‌های لازم برای خودروهای حامل سوخت و سوخت رسانی انجام شده است.

رئیس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با اشاره به درخواست‌ها برای حمل مسافر و زائران از تهران به مناطق مرزی با اتوبوس‌های شرکت واحد نیز گفت: طبق قانون ما اجازه نداریم که با اتوبوس‌های درون شهری مسافران را جابجا کنیم اما درخواست‌ها و فشارهای زیادی وجود دارد که از پلیس می‌خواهم در این زمینه چاره اندیشی کند چرا که اتوبوس‌های ما عملا امکان جابجایی مسافر برون شهری را ندارند.

وی همچنین با اشاره به بازگشایی مرز خسروی گفت: عمده اتوبوس‌های ما تا سال گذشته به مرز مهران می‌رفتند اما امسال تعدادی اتوبوس را نیز برای مرز خسروی پیش بینی کرده‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.   به گزارش مهر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در مراسم تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و … که صبح امروز برگزار شد، گفت: طی دو سال گذشته در محور آزادگان اقدامات خوبی در راستای ایمن‌سازی و تسهیل در رفت و آمد از سوی شهرداری تهران انجام شده است.   وی افزود: در همین زمینه در محور شرق به غرب آزادگان در محدوده منطقه ۱۶ با ایجاد کندرو باعث شد تا بار ترافیکی در این محدوده کاهش پیدا کند و شاهد روان‌سازی در مسیر تردد خودروها باشیم.   موسوی‌پور ادامه داد: در بستر آزادگان از اتوبان ساوه تا اتوبان شهید خرازی آسفالت‌ریزی خوبی انجام شده است.   وی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای طرح ترافیک جدید تا پایان سال جاری انجام شده و امسال شاهد اجرای طرح ترافیک خواهیم بود یا نه؟ اعلام کرد: قطعاً اجرای طرح ترافیک جدید امسال نیست و باید اقدامات کارشناسی به درستی انجام شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت