Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیرفت - ایرنا - فرمانده انتظامی رودبار جنوب گفت: 2 محموله مواد مخدر شامل 20 کیلوگرم هروئین در رودبار جنوب و 149 کیلوگرم حشیش در جیرفت کشف و ضبط شد.

سرهنگ رضا فیروز بخت روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شامگاه گذشته (یکشنبه) موتورسیکلت حامل 20 کیلوگرم هروئین در این شهرستان متوقف شد.
پلیس مبارزه با مواد مخدر رودبار جنوب طی یک سری فعالیت های اطلاعاتی از ورود محموله مواد مخدر از استان سیستان بلوچستان به این منطقه مطلع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یگان های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با تحت کنترل قرار دادن محورهای مواصلاتی در نهایت مورد را شناسایی و دستور ایست دادند اما راکبان موتورسیکلت با بی توجهی به دستور پلیس و گشودن آتش به سمت ماموران از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی رودبار جنوب بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر رودبار جنوب بلافاصله با رگبار آتش، موتورسیکلت را متوقف کردند.
وی ادامه داد: 2 راکب موتورسیکلت از تاریکی هوا استفاده کردند و با توجه به جنگلی بودن منطقه و درگیری، متواری شدند که پیگیری برای دستگیری این قاچاقچیان ادامه دارد.
وی بیان کرد: در این عملیات مسلحانه یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه از شهرستان میناب، یک اسلحه و 20 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
** کشف 149 کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس جیرفت
فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: 149 کیلوگرم مواد مخدر با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان کشف شد.
سرهنگ ماشالله ملایی افزود: ماموران پرتلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر جیرفت در اجرای طرح پایش محورهای مواصلاتی و مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته (یکشنبه) موفق شدند مقدار 149 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را از یک دستگاه خودرو وانت در محور جیرفت - رابر کشف کنند.
وی ادامه داد: در این رابطه 2 نفر متهم نیز دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود حافظی مبارزه با کالای قاچاق را بسترساز حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی قلمداد کرد و با اشاره به اینکه قاچاق کالا و ارز علاوه بر وارد آوردن خسارات جبران‌ناپذیر به اقتصاد کشور، پیامدهای منفی فرهنگی بسیاری نیز در سطح جامعه به دنبال دارد، اظهار کرد: مبارزه قاطع، هدفمند و مؤثر با عناصر قاچاق از مهمترین اولویت‌های پلیس است.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران انتظامی بخش خشکبیجار حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی منطقه آزاد به یک دستگاه خودرو وانت آریسان که از مسیر شمال به جنوب در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۱۶ ثوپ انواع لباس خارجی فاقد مدارک گمرکی و قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت ارزش تقریبی این کشفیات را برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان‌داشت: در این رابطه متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای حمایت از کالای ایرانی با جدیت توسط پلیس دنبال می‌شود از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 6098356

دیگر خبرها

  • درمان اعتیاد باید اجتماع محور باشد
  • کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب
  • کدام استان‌ها بیشترین شهدای مبارزه با مواد مخدر را دارند؟
  • واگذاری ۲ هزار و ۶۱۰ زمین در ۱۴ شهر جنوب کرمان
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد