Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@14:37:00 GMT

کشف ۲ تن مواد مخدر در کرمان/۱۵ نفر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۸۸۴۳۶

کشف ۲ تن مواد مخدر در کرمان/۱۵ نفر دستگیر شدند

کرمان - طی چند روز گذشته در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر دو تن از انواع مواد مخدر در استان کرمان کشف و ۱۵ نفر قاچاقچی روانه زندان شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، سرپرست دادسرای  عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از کشف ۷۸۸ کیلوگرم تریاک طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه۷  متهم دستگیر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید سیمی با اعلام اینکه پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کهنوج در حال رسیدگی است، گفت: هفت متهم دستگیر شده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در عملیات اول ماموران یگان تکاوری امام رضا (ع) طی یک تعقیب و گریز مسلحانه موفق به توقیف یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵حامل ۳۵ کیسه موادمخدر از نوع تریاک به وزن ۳۵۳ کیلو و ۲۱۰ گرم تریاک شدند.

وی اعلام کرد: در دومین عملیات طی یک اقدام مشترک از سوی ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان های  کهنوج، عنبرآباد و رودبارجنوب با هماهنگی مقام قضائی سه دستگاه خودرو توقیف و در مجموع ۴۳ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۴۳۵کیلوگرم کشف و ضبط شده است.

توقف محموله ۴۰۰ کیلوگرمی مواد مخدر در محور منوجان به میناب

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از توقف محموله ۴۰۰ کیلوگرمی مواد مخدر در محور منوجان به میناب خبر داد.

امید رضایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: شامگاه گذشته طی یک تعقیب گریز مسلحانه از سوی ماموران انتظامی منوجان، با دستور قضائی، یک دستگاه خودروی (ام، وی، ام) حامل ۴۰۰ کیلوگرم تریاک متوقف می شود.

وی عنوان کرد: متهم دستگیر شده  بعد از بازجویی های اولیه وتفهیم اتهام باقرار بازداشت موقت به زندان معرفی وتحقیقات دراین خصوص باجدیت ادامه دارد.

کشف ۷۴۷ کیلو گرم تریاک در بافت، ارزوئیه و رابر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت از کشف ۷۴۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک طی چند روز گذشته در شهرستان های  بافت، رابر و ارزوئیه خبر داد.

خدابخش روح الامینی اظهار داشت: پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی و ایجاد تورهای ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی طی چهار عملیات جدا گانه میزان ۷۴۷ کیلو تریاک کشف، پنج متهم دستگیر و شش خودرو توقیف شده است.

وی با بیان این که دستگاه قضائی مطابق قانون با متهمان برخورد قاطع خواهد داشت و مبارزه با سوداگران از اولویت این دادستانی است، افزود: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله های مواد مخدر را از شهرستان های جنوبی به استان های غربی و مرکزی کشور داشتند که با هوشیاری مأموران پلیس در پهنای جغرافیایی استان کرمان متوقف شدند.

دادستان بافت عنوان کرد: برای پنج متهم دستگیر شده قرار بازداشت موقت صادر و به زندان معرفی شده اند و  تحقیقات تکمیلی و قضائی جهت شناسائی سایر عوامل ادامه دارد.

کشف محموله مواد مخدر شیشه از داخل مخزن آب یک کامیون

رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر از کشف دو کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی  شیشه از یک دستگاه کامیون حمل چوب خبر داد.

سید علی متولی  با اعلام اینکه در این رابطه دو متهم اهل شیراز دستگیر شده اند، اظهار داشت: قاچاقچیان این محموله مواد مخدر را به طرز ماهرانه ای در مخزن آب ماشین جاسازی کرده بودند.

وی اعلام کرد: قاچاقچیان این محموله مواد مخدر را از شهرستان ایرانشهر به مقصد شیراز بارگیری کرده بودند که با هوشیاری پلیس  و حضور به موقع دستگاه قضائی موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۸۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد

ایسنا/کرمان دادستان ماهان کرمان از کشف و پلمب یک گارگاه تولید مواد مخدر صنعتی(شیشه) در این شهر خبر داد و گفت: در این رابطه دو متهم بازداشت شده‌اند.

سینا بنی اسد امرو هفتم اردیبهشت ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می‌نمایند.

وی افزود: بلافاصله دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر و سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای موادمخدر صنعتی ازسوداگران مرگ شدند.

بنی اسد ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و دو متهم بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده،اند صادر شده است.

دادستان ماهان با اشاره به اینکه طبق ماده هشت قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد،گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است  و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد.

 وی افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد و از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی