Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:29:09 GMT

تمجید AFC از تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۱۵۴۷

تمجید AFC از تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران

سایت AFC در گزارشی با تمجید از عملکرد تیم زیر ۱۷ سال ایران به بررسی کارکرد این تیم در جام جهانی زیر ۱۷ سال پرداخت.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال ایران در جان جهانی ۲۰۱۷ هند تا مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد و در نهایت با شکست برابر اسپانیا از دور مسابقات کنار رفت. سایت AFC در گزارش درباره تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران نوشته است: کار تیم فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال به نظر به پایان رسید اما این تیم می‌تواند آینده‌ای داشته باشد که در آن در صدر تیم‌ها قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این که ایران در یک چهارم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال مقابل ‌اسپانیا ۳ بر یک شکست خورد، یکی از بهترین و موفق‌ترین تورنمنت‌های خود را پشت سر گذاشت. آنها در راه رسیدن به هشت تیم برتر جهان، کمترین اشتباه را داشتند و رکورد سه پیروزی را قبل از مقابله با مکزیک بر جای گذاشتند. مکزیک در سه دوره اخیر به نیمه نهایی راه یافته بود.

ایران در بین این سه پیروزی، برد ۴ بر صفر مقابل آلمان را داشت. با وجود این که ایران مقابل ‌اسپانیا بهترین بازی خود را به نمایش نگذاشت اما سرمربی این تیم عباس چمنیان حق دارد که نگاهی مثبت و امیدوارانه به آینده تیمش داشته باشد.

او درباره تیمش می‌گوید: من خوشحالم که پنج بازی انجام دادیم. تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان ما بود. این نسل می‌تواند به آینده امیدوار باشد، به طور کلی فوتبال ایران در اوج خود قرار دارد. تیم‌ ‌ملی بزرگسالان ایران نیز خود را برای جام جهانی ۲۰۱۸ آماده می‌کند. البته ایران نیازمند آماده شدن برای آینده است.

چمنیان معتقد است که تیم زیر ۱۷ سال ایران قادر است که در آینده به اهداف بزرگتری دست یابد. بازیکنان این تیم با وجود سن کمی که دارند پختگی زیادی از خود نشان داده‌اند و در موقعیت‌های مختلف ترس به خود راه ندادند.

همکاری الله‌یار صیادمنش و یونس دلفی، یکی از بهترین عملکردها در تیم ایران و در مسابقات بود. به نظر می‌رسد که عملکرد این دو نفر باعث پیشرفت تیم ایران در آینده شود. رابطه این دو بازیکن خارج از زمین نیز خوب است و این باعث می‌شود که آنها در زمین نیز بتوانند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند. دلفی در این باره می‌گوید:‌ "این که قدرت هم را می‌شناسیم باعث می‌شود که بتوانیم بهتر با هم کار کنیم."

صیادمنش نیز معتقد است که زمان زیادی که این دو نفر با هم می‌گذرانند به موفقیت آنها کمک کرده است. او در این باره می‌گوید: "ما بعد از بازی درباره جزئیات با هم حرف می‌زنیم و نمی‌گذاریم که چیزی به شانس واگذار شود."

توجه به این جزئیات بدون شک باعث پیش‌روی تیم ایران تا یک چهارم نهایی شده است و ایران بدون شک با این کیفیت می‌تواند با اعتماد به نفس به آینده امیدوار باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا که با حضور ۳۲ تیم از ۱۲ اردیبهشت آغاز شد امروز (یکشنبه) با قهرمانی ایران به پایان رسید.

در دیدار فینال این مسابقات که در شهر روی‌اِت کشور تایلند برگزار شد، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نوی) به مصاف نماینده نخست لبنان رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد و قهرمان قاره کهن شد.

ملی‌پوشان ساحلی کشورمان در دو ست متوالی با امتیاز مشابه ۲۱ بر ۱۲ لبنان (الچبیب هادی - ابی کرم جاد) را شکست دادند تا والیبال ساحلی ایران برای دومین بار قهرمان زیر ۱۹ سال آسیا شود.

اکبرزاده و قلعه‌نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام ۱ (انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا ۲ (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند ۳ (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

تیم کشورمان با شکست هنگ‌کنگ ۲ (وونگ هویی یو - لی هویفونگ) و نیوزلند ۲ (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی راه یافت و سهمیه جهانی گرفت و در مرحله نیمه نهایی نیز استرالیا ۱ را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

بدین ترتیب تیم ایران با کسب هفت برد متوالی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا شد.

نادر انصاری، ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

والیبال ایران سال ۱۴۰۳ را با عنوان نائب قهرمانی تیم ملی والیبال برفی در مسابقات آسیایی چین آغاز کرد و در ادامه تیم یک ساحلی ایران در تور نووالی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و در سامیلا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

مدال طلای تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران چهارمین مدال والیبال کشورمان از آغاز ریاست سیدمیلاد تقوی در فدراسیون والیبال است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • پیش‌بینی جالب درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • روحیه مبارزه و شجاعت ایران را تمجید می‌کنیم
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس