Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@19:44:11 GMT

نیکبخت واحدی: دربی دیگر جذابیت خاصی ندارد

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۳۸۹۵

نیکبخت واحدی: دربی دیگر جذابیت خاصی ندارد

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر بازیکن و ستاره خوبی در استقلال و پرسپولیس وجود ندارند که خیلی تاثیرگذار باشد، شاید بازیکن در لیگ خوب بازی کند اما دربی‌باز نباشد.

به گزارش مشرق، علیرضا نیکبخت واحدی درخصوص دربی استقلال و پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر و اینکه کدام تیم پیروز از میدان خارج می‌شود ، اظهار داشت: دربی همیشه شرایط خاص خودش را داشته ، یکی از بازی‌ها مهم و خاص لیگ است، درست است حتی بعضی بازی‌های دربی بدون گل به پایان رسیده اما همیشه جذاب و پرتنش بوده، ربطی هم ندارد که  کدام تیم در بالا یا پایین جدول قرار دارد، به نظرم همه بازیکنان تلاش می‌کنند در این بازی تاثیرگذار باشند و هر بازیکنی که موفق شود می‌تواند یکسال بیمه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به شخصه دوست دارم که استقلال پیروز از میدان خارج شود و آروز می‌کنم هواداران استقلال بعد از این بازی خوشحال شوند.

وی در ادامه درخصوص شرایط استقلال با سرمربیگری شفر نیز اظهار داشت: خیلی طول می‌کشد تا استقلال به شرایط اولیه و ایده‌آل خودش برگردد. به نظرم شفر سرمربی بسیار خوبی است، بازی اول زیاد استقلال با شفر خوب نبود اما بازی با نساجی نشان داد که استقلال خیلی فرق کرده، خوب ظاهر شد و من اعتقاد دارم که استقلال روز به روز بهتر می‌شود.

علیرضا نیکبخت واحدی در ادامه درخصوص جدا شدن علی منصوریان از استقلال نیز اظهار داشت: شرایط خوبی برای ماندن علی منصوریان در استقلال وجود نداشت. شرایط و حال و هوای مسمومی در استقلال حاکم بود، به نظرم بهترین کار را علی منصوریان انجام داد و از استقلال جدا شد چرا که ممکن بود از محبوبیت منصوریان کم شود.

وی در ادامه درخصوص اینکه چه صحبتی با بازیکنان دو تیم دارد و چقدر مهم است که بازیکنان با روحیه خوب در این مسابقه حاضر شوند اظهار داشت: این بازی 6 امتیاز دارد، در حال حاضر بازیکن و ستاره خوبی در استقلال و پرسپولیس وجود ندارند که خیلی تاثیرگذار باشد. شاید بازیکن در لیگ خوب بازی کند اما دربی‌باز نباشد. به نظر من دربی دیگر دربی‌های همیشگی نیست، جذابیت خاصی ندارد و هر سال هم بدتر می‌شود، در واقع بوی خاص دربی را ندارد. چرا که ستاره‌ها در تیم ‌ها وجود ندارند و این شرایط را سخت کرده و شاید کمی از جذابیت دربی کاسته است.

علیرضا نیکبخت درمورد محرومیت محسن مسلمان و وریا غفوری در آستانه دربی به خاطر کشیدن قلیان نیز اظهار داشت: من نمی‌دانم کمیته اخلاق کارش یعنی چه؟ اگر قرار است عدالتی برقرار شود بروند پول‌های بازیکن‌ها را از باشگاه‌ها بگیرند، بروند جاهای دیگر فوتبال را درست کنند، اینقدر این فوتبال کثیف است که قلیان کشیدن در بین آن گم است. متاسفانه این آقایان گیر داده‌اند به حاشیه فوتبال آنقدر کثافت‌کاری  در فوتبال زیاد است که باید ساعت‌ها صحبت کرد. بازیکنان سالاری در فوتبال، مشکلات در فوتبال پایه و خیلی از این بحث‌هایی که باید کلی راجع به آن صحبت کرد. به نظر من باشگاه‌ها را باید جریمه کنند قتی بازیکنی مرتکب خطایی شد. من تایید نمی‌کنم کار این بازیکنان را اما این را می‌گویم وظیفه باشگاه‌ها جریمه کردن بازیکن است، کمیته اخلاق از اسمش پیدا است که باید کار دیگری انجام دهد، ناهنجاری‌هایی که در فوتبال وجود دارد را از بین ببرد، مگر برانکو مسلمان را تنبیه نکرد؟ این نشان می‌دهد که خود باشگاه و سرمربی اطلاع کافی از بازیکنان دارند، اگر باشگاه اسم فرهنگی را یدک می‌کشند باید به این موضوع بپردازد.

وی درخصوص شرایط خودش با توجه به اینکه از فوتبال دور است نیز اظهار داشت: در حال حاضر در کلاس‌های مربیگری شرکت کردم،‌در مدرسه فوتبال در حال یاد دادن و آموزش فوتبال به نوجوانان و جوانانی هستم که علاقه زیادی برای پیشرفت دارند. متاسفانه این فوتبال آنقدر نامرد است که به هیچ کس رحم نمی‌کند. من از زمانی که فوتبال را شروع کردم روی پای خودم ایستادم و زحمت کشیدم و اهل چاپلوسی مدیرعامل و سرمربی تیم نبودم. اینکه بخواهم با گل و شیرینی به سرمربی و یا مدیرعامل سر بزنم. من آدمی نیستم که 24 ساعته در دفتر مدیرعامل باشم که بخواهم خودی نشان دهم. در حال حاضر با آرامش کار خودم را انجام می‌دهم و مهم اینکه راحتم و با آرامش زندگی می‌کنم.

این بازیکن سابق استقلال در پایان اظهار داشت: من یک سال و نیمی که از باشگاه  استقلال جدا شدم حتی یک بار هم به دفتر باشگاه مراجعه نکردم. زمانی که در استقلال بودم 50 میلیون گرفتم، بعد یکسری آقایان ادعایشان می‌شود که استقلالی هستند و انتقاد می‌کنند که من بخاطر پول استقلال را رها کردم. نمی‌خواهم درمورد یکسری مسائل صحبت کنم اما آنهایی که باید بدانند می‌دانند که چقدر موقعیت مالی خوبی داشتم و می‌توانستم بروم اما به خاطر عشق و علاقه‌ای که به استقلال داشتم این کار را انجام ندادم. حتی زمانی که به الوصل امارات رفتم چقدر از لحاظ مالی به باشگاه کمک شد و پول رسید. ولی خوشحالم که از فوتبال دورم و به کارهای روزمره خودم می‌رسم و با آرامش به کار و زندگی خودم رسیدگی می‌کنم.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در نشست خبری پس از بازی مقابل پرسپولیس گفت: همانطور که ملاحظه کردید بازی خیلی جذاب و خوبی از آب درامد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده است فقط بحث صعود تیم ما به هشت تا نیست چون حذفی تا قهرمان نشوی، سودی ندارد. ما خوشحالیم به هشت تا تیم آمدیم. دو مسئله ما را خیلی خوشحال کرد، یکی شکل بازی تیم‌مان است که واقعا خیلی شکیل و زیبا بازی می‌کنند و سعی می‌کنند فارغ از نتیجه فوتبال خیلی خوبی ارائه بدهند، دوم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

او ادامه داد: درمورد بازی هم همانطور که دیدید هر دو تیم فوتبال خوبی انجام دادند و ما واقعا در دو غافلگیری دو گل خوردیم ولی به بچه‌ها ایمان داشتیم و علی‌رغم باخت در دو بازی گذشته لیگ که حق‌مان هم نبود، می‌دانستیم یک جایی این داستان قطع می‌شود و خوشبختانه موقعش این بازی بود و بچه‌ها توانستند با یک نیمه دوم خیلی خوب و خیلی مسلط بازی را برگرداندد‌.

حسینی در مورد وفتهای اضافه گفت: در وقت اضافه در غافلگیری بازی را عقب افتادیم و باز هم بچه‌ها توانستند فوتبال خوبی ارائه بدهند. تعویض‌های‌مان در این بازی خوب و اثرگذار بودند. خدا را شکر توانستیم از این مرحله و از این حریف سرسخت عبور کنیم اما بچه‌های ما باید بدانند که مسئله اصلی الان ما لیگ است‌. حذفی را فعلا به هشت تیم رفتیم و اتفاق خاصی نیفتاده است.

او در مورد هواداران اراکی گفت: اتفاق خاص این است که تیم‌مان خوب بازی می‌کند و هواداران‌مان از این قضیه خوشحالند. جا دارد از هواداران خوب و خونگرم‌مان که ما را در روزهای سخت تنها نگذاشتند و به ما دلگرمی می‌دادند تشکر کنم و این برد خیلی خوب را به همه مردم اراک و کارگران زحمتکش آلومینیوم تبریک می‌گویم و این برد را تقدیم می‌کنم.

او درباره دو کامبک تیمش و القای حس نباختن به تیم گفت: ما به این بچه‌ها و کاری که شده است ایمان داریم. ما نیم فصل دوم تا این لحظه به نسبت نیم فصل اول امتیاز کمتری جمع کردیم اما نوع فوتبال‌مان در نیم فصل دوم بهتر بوده است. متاسفانه ما در نیم فصل دوم فقط چهار پنج گل در وقت‌های اضافه خورده‌ایم، چه وقت اضافه پایان بازی و چه وقت اضافه پایان نیمه اول. من می‌دانستم کار خوب یک روزی جواب می‌دهد. امیدوارم این بازی یک شروع باشد برای تیم اراک که هم بتواند خوب بازی کند و هم خوب نتیجه بگیرد. یعنی فوتبال خوبش همراه با نتیجه باشد. بچه‌های ما بایستی بدانند و به این بلوغ برسند که نا فعلا فقط به هشت تا تیم رفتیم.

او ادامه داد: قضیه حذفی را باید کنار بگذاریم و تمام فکر و ذکرمان لیگ باشد و جایگاه‌مان را بهتر کنیم که ان‌شالله به امید خدا امسال را با یک نتیجه خوب تمام کنیم.

حسینی درباره حو غالب ورزشگاه که در دست هواداران پرسپولیس بود گفت: هواداران ما همیشه سعی کردند به ما انرژی خوب بدهند. به هر شکل دو تیم استقلال و پرسپولیس در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند اما جو استادیوم بسیار جو خوبی بود و اتمسفر خوبی داشت. من خیلی خوشحالم که این بازی واقعا بازی هیجان‌انگیزی شد، علاوه براینکه کیفیت خوبی داشت و صحنه‌خای زیادی داشت از نظر خلق موقعیت و ۸ گلی که رد و بدل شد، خیلی خوشحالم که مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت هم برنده ما شدیم.

او درمورد محرومیت ورود بانوان هوادار به استادیوم گفت: ان‌شالله که ما بتوانیم مقررات را رعایت کنیم و به هرشکل ورود بانوان عزیز خودش یک اتفاق خوبی بود. امیدوارم کسی وارد حاشیه نشود و تمام این عزیزان چه بانوان و چه آقایان بتوانند از فوتبال خوبی که در شهرشان انجام می‌شود لذت ببرند و یک تفریح سالم داشته باشند.

حسینی کامبک این بازی را با بازی گذشته تیمش با استقلال اینطور مقایسه کرد: هربازی شرایط خودش را دارد. ما مدل فوتبال‌مان تغییر کرده و مدل فوتبال‌مان فوتبال خوبی شده است. اگر یادتان باشد نیمه دوم بازی با استقلال هم کل بازی دست ما بود و به هر شکل اتفاقات در فوتبال است و اگر آن توپ در ثانیه آخر با سر جبیره به گل رفته بود ما دوباره کامبک می‌زدیم که در آن بازی اتفاق نیفتاد و خوشبختانه در این بازی اتفاق افتاد.

دیگر خبرها

  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت