Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش در نشستی مشترک با نواب رییس فدراسیون‌های ورزشی به بررسی نقاط ضعف و قوت بانوان پرداخت. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ فریبا محمدیان معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش در نشست دوره‌ای با نواب رییس بانوان فدراسیون‌های ورزشی گفت: با گام‌های استوار به سمت بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا خواهیم رفت تا بتوانیم آنچه شایسته دختران محجبه و مسلمان است به دنیا نشان دهیم و به بررسی نقاط قوت و ضعف خود در این مسیر می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: رصد واقع بینانه نوع کارکرد فدراسیون ها، مرور برنامه‌های آنهان، بررسی انتظارات و مرور قوانین تسهیل کننده این مسیر موجب رسیدن به تعاملی می‌شود که خروجی آن موفقیت در ورزش بانوان خواهد بود. امیدواریم مصوبات جلسه موجب خاطره انگیز شدن حضور بانوان ما در ۲۰۱۸ و المپیک ۲۰۲۰ باشد.
در این نشست همچنین پروین کرم لو مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان به ارائه گزارشی از حضور بانوان ایران در بازی‌های داخل سالن ترکمنستان و مقایسه آن با دوره‌های قبل پرداخت و گفت: در نخستین دوره بازی‌های داخل سالن سال ۲۰۰۵، بانوان ما تنها در ۲ رشته شرکت کردند که بدون مدال برگشتند، اما در سال ۲۰۱۷ بانوان در ۱۳ رشته حضور داشتند که ۳۱ مدال از مجموع ۱۱۸ مدال کاروان ایران را کسب کردند.
اعلام برنامه‌های شش ماه دوم سال جاری حوزه معاونت ورزش بانوان، برنامه‌های میان مدت ورزش بانوان در سال‌های ۱۳۹۶ الی ۱۴۰۰، ارائه گزارش کتبی اقدامات فدراسیون‌ها در خصوص جذب منابع استانی مندرج در مواد برنامه ششم و بررسی طرح ۳۰ دقیقه تا تندرستی به منظور هم فکری برای تکمیل این طرح از دیگر محور‌های مهم مطرح شده در این نشست بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین نیکویی نژاد ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: رئیس سازمان اورژانس کشور در راستای بازدید از طرح‌های در حال ساخت برای سفری دو روزه وارد یاسوج شد.

وی بیان داشت: جعفر میعادی فر در این سفر از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و اورژانس بازدید و سه پایگاه اورژانس را در استان کلنگ زنی می‌کند.

نیکویی نژاد تصریح کرد: بازدید از توانمندی‌ها و پایگاه‌های اورژانس استان، بررسی مسائل و مشکلات و برنامه‌های آتی این مرکز، دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، و دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه است.

وی برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان، توافق با شرکت نفت برای راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از طرح احداث ساختمان ستاد مرکزی و نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، نشست خبری و مطبوعاتی با رسانه‌ها و دیدار با کارکنان و کارشناسان اورژانس استان را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

کد خبر 6089834

دیگر خبرها

  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش