Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، مدیرکل مدیریت بحران استان کردستان در ابتدای این کارگاه آموزشی گفت: به دلیل محدودیت فضا و غیره نتوانستیم از تمامی  اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان برای شرکت در این کارگاه دعوت کنیم.

آرتیکاس اقبال با اشاره به اینکه از هر شهرستان استان ۱۷ نفر از اعضای این شورا برای شرکت در این کارگاه آموزشی دعوت شدند، عنوان کرد: اولویت بندیی ها برای حضور این تعداد اعضا در این کارگاه آموزشی وتمرینی انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی از امروز آغاز و تا روز چهارشنبه به طول می انجامد، بیان کرد: از بعدازظهر امروز تدریس اساتید آغاز می شود و بعد از اتمام تدریس دسته بندی هایی که در قالب شهرستانی و دوشهرستانی انجام شده باید اقدام به تهیه و ارائه سناریوها و کارخواسته هایی در ارتباط با مطالب ارائه شده توسط اساتید کنند.

وی اظهارداشت: در روز دوم این کارگاه هم هریک از شهرستان ها به بیان گزارش متناسب با سناریوهای تهیه شده خود می کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کردستان اضافه کرد: ناظرین و داورانی تعیین شدند که گزارش ها و سناریوهای تهیه شده توسط هر شهرستان را در این کارگاه آموزشی مورد داوری قرار می دهند و در پایان از شهرستان های برتر تجلیل به عمل می آید.

اقبال ادامه داد: برای تمام کسانی که کامل در این برنامه حضور داشته باشند در پایان گواهی آموزشی از طریق سازمان مدیریت بحران کشور صادر می شود.

وی اظهارداشت: اساتید این کارگاه آموزشی را نیروی انسانی متخصص و توانمند استان تشکیل می دهند.

true برچسب ها : استانداری کردستان مدیریت بحران کارگاه آموزشی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، فرزاد پیشکاری در این کارگاه آموزشی که با حضور رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بهگر ها و مدیران خانه های بهداشت کارگری استان برگزار شد، با بیان اینکه سلامت روحی، جسمی و روانی کارگران در بهره وری و راندمان کارگاه ها و کارخانجات تاثیر گزار است، بهگران و مدیران خانه های بهداشت کارگری را سفیران سلامت وزارت کار در کارگاه ها و واحد های تولیدی و صنعتی خواند و اظهار داشت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی کم هزینه تر از درمان است و باید بیشتر در این حوزه فعالیت نمود.

پیشکاری به رسالت خانه های بهداشت کارگری در سلامت کارگران اشاره کرد و خواستار فرهنگ سازی مقوله ایمنی، حفاظت فنی و بهداشت محیط در بین جامعه به ویژه جامعه کار و تولید کشور شد.

مدیر کل کار کردستان با بیان اینکه کشور نیازمند تلاش کارگران است و چرخه های اقتصادی هر جامعه به دست کارگران به حرکت در خواهد آمد، اظهار داشت: آموزش و توانمند سازی کارگران و آگاهی آنان نسبت به حق و حقوق خود از اولویت ها و وظایف وزارت کار است که در این زمینه مدیریت امور اجتماعی با تلاش شبانه روزی و کار جهادی بستر آموزش و توانمند سازی کارگران و کارفرمایان را فراهم خواهند کرد.

گفتنی است در پایان این دوره آموزشی از بهگر های برتر واحد های تولیدی و صنعتی استان با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901404

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل