Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@03:09:53 GMT

سپاه همچنان آماده جان فشانی در راه نظام است

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۲۰۸۷۲۷

سپاه همچنان آماده جان فشانی در راه نظام است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه نهادی مردمی و از مردم است که با اتکا به محور ولایت آماده جان فشانی در راه اهداف والای نظام اسلامی است و دراین مسیر هیچ شک و تردیدی به دل راه نمی دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ نشست صمیمی فرمانده و جمعی از معاونین سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با مدیرکل و جمعی از مدیران صدا وسیمای مرکز چهارمحال وبختیاری در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در این نشست با اشاره به رسالت سپاه در حفظ انقلاب و دست آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: سپاه نهادی مردمی و از مردم است که با اتکا به محور ولایت آماده جان فشانی در راه اهداف والای نظام اسلامی است و دراین مسیر هیچ شک و تردیدی به دل راه نمی دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: اظهارات ترامپ، صحبت های جدیدی نیست و در طول سالیان شکل گیری انقلاب و پس از آن همیشه ادبیات تهدید و تزویر فصل مشترک سران استکباری آمریکا بوده است، اما تاثیر این سخنان، وحدت و همدلی مردم، مسئولین و نهادهای انقلابی و سازمان‌های نظامی بود که با یکپارچگی و اتحاد مسیر انقلاب را طی و در برابر دشمن نیز قاطعانه ایستادگی نمایند.

سردار اکبری در پایان گفت: رزمندگان سپاه استان نیز هم‌نوا و هماهنگ با سایر رده های سپاه در سراسر کشور با روحیه استکبارستیزی آمادگی دفاع از کشور، ولایت، نظام و مردم را تا نثار آخرین قطره خون خود دارند و در این را مصمم تر از قبل به رسالت خود ادامه خواهند داد.

قدرت ایران، عامل هراس آمریکا است

در ادامه مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با بر شمردن راه های دشمن بر سلطه کشور گفت: مقام معظم رهبری در زمان مذاکرات هسته ای با جمله تاریخی «من به مذاکرات خوش بین نیستم» چهره استکباری و سلطه گرانه غرب به ویژه آمریکا را نمایان می سازدکه نظام استکباری سرشار از روحیه تزویر، دروغگویی و خالی از اعتماد است.

عظیمی در ادامه گفت: پس از جنگ جهانی دوم دو قطب قدرتی در دنیا ایجاد شد یکی در غرب با سردمداری آمریکا و کی در بلوک شرق با سردمداری شوری سابق که با وقوع حوادث تجزیه طلبی و انشقاق شوروی، نظام سلطه با محوریت آمریکا به گونه ای تک قطبی حیات خود را ادامه داد.

مدیرکل صدا و سیمای استان با برشمردن پنج ویژگی جمعیت، جغرافیا، اقتصاد، توان نظامی و ایدئولوژی به عنوان مولفه های تبدیل یک کشور به قدرت گفت: لمروز ایران اسلامی با برخورداری از این پنج مولفه تبدیل به قدرتی تاثیرگذار شده است که حیات استکبار را تهدید می کند و آمریکا با توسل به راه های مختلف ازجمله راه اندازی ۲۵۰ شبکه و رسانه ای علیه ایران و حیله ها و روش های متعدد دیگر تلاش می کند از انتشار ایدئولوژی اسلامی نظام و صدور انقلاب به خارج از مرزها جلوگیری نماید و در واقع اقتدار، توان نظامی و برخورداری از روح ایدئولوژی انسانی و اسلامی نظام جمهوری اسلامی ،دشمن را به وحشت انداخته است.

عظیمی با اشاره به لزوم برنامه ریزی مدیران برای مقابله با دشمن گفت: باید دقیق، علمی و ظریف در فضای مجازی علیه دشمن کار کرد و نقشه های دشمن برای غلبه بر جوانان و نوجوانان در فضای جنگ نرم را تبیین کرد و از این ظرفیت عظیم برای تقویت جبهه انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه آگاهی مردم یکی از دلایل ناکامی دشمن در عرصه های مختلف بوده است گفت: با سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا موج عظیم حمایت از فرزندان سپاهی انقلاب به ویژه در فضای مجازی شکل گرفت و انتشار پست های حمایتی از سپاه در شبکه های اجتماعی و حتی ثبت پروفایل قشرهای مختلف مردم با نماد آرم سپاه وپرچم جمهوری اسلامی نشان از بی اهمیتی اظهارات سران آمریکا و اعتقاد ملت به جایگاه سپاه در جامعه داشت.

در پایان این مراسم مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان با اهداء لوح و هدیه به سردار فرمانده سپاه حضرت چهارمحال و بختیاری حمایت مجموعه رسانه ای استان از سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) را اعلام کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۰۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در مراسمی از خدمات حجت‌الاسلام مومن تقدیر و حجت الاسلام شجاعی مهر به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان معرفی شد.

سرهنگ محمودی فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) در این مراسم گفت: تقویت روحیه و آمادگی معنوی در کنار آمادگی دفاعی در ساختار سپاه و نیرو‌های انقلابی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام یوسفی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان هم گفت: سپاه پاسداران به عنوان یک مجموعه مکتبی انسان محور در کنار تجهیزات محور بودن توانسته است شگفتی‌هایی در این نظام مقدس خلق کند.

وی با بیان اینکه پاسدار سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهارداشت:پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب تکلف اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و مجموعه سپاه در این زمینه نمره قبولی را گرفته است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان به عملیات اخیر سپاه در تنبیه رژیم صهیونسیتی اظهارداشت: امروز در محافل علمی و تخصصی در خصوص این عملیات بزرگ بحث می‌کنند.

جت الاسلام یوسفی تعهد، تقوی و وفاداری را از خصوصیات بارز رزمندگان سپاه پاسداران برشمرد.

دیگر خبرها

  • یک میلیون رزمنده آماده جنگ خواهند شد/ عملیات در دریای مدیترانه
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • جان‌فشانی در سنگر تولید
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • معرفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین