Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوتینیو در یک ماه پایانی نقل و انتقالات به هدف اول بارسلونا تبدیل شده بود اما در نهایت مخالفت لیورپولی ها اجازه این انتقال را نداد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو ماه از پایان نقل و انتقالات تابستانی گذشته اما رسانه های بارسلونا همچنان به بحث خرید کوتینیو می پردازند.

کوتینیو، در یک ماه پایانی نقل و انتقالات به هدف اول بارسلونا تبدیل شده بود اما در نهایت مخالفت لیورپولی ها اجازه این انتقال را نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا تا ساعات پایانی نقل و انتقالات هم در تلاش بود تا با ۱۵۰ میلیون یورو کوتینیو را جذب کند اما طبق ادعای مسئولان این باشگاه، لیورپول پیشنهاد خود را تا ۲۰۰ میلیون یورو بالا برده بود.
دو ماه از آن روزها می گذرد اما هنوز هم نشریات بارسلونا موضوع خرید کوتینیو را روی جلد می برند. بحث بر سر جذب این ستاره برزیلی در نقل و انتقالات زمستانی است و حتی گفته می شود که مذاکرات ابتدایی ایجنت کوتینیو، با مسئولان لیورپول شروع شده و اینکه کوتینیو با لیورپولی ها برای انتقال زمستانی به بارسا توافقاتی نیز داشته است.

امروز ماکا در همین رابطه گزارش داد که در مدیریت بارسلونا صداهای اعتراضی به جذب کوتینیو در زمستان شنیده می شود.

این دسته معتقدند در شرایطی که بارسا حتی بدون دمبله مصدوم هم مسیر برد را طی می کند و در لالیگا با ۵ امتیاز اختلاف صدرنشین است، نیازی به جذب کوتینیو در ژانویه احساس نمی شود و این می تواند توازن تیم را به هم بزند؛ به خصوص اینکه کوتینیو،،نمی تواند در لیگ قهرمانان برای بارسا به میدان برود.

آنها معتقدند که در تابستان آینده می تواند کوتینیو، را با رقمی معقول تر به خدمت گرفت و اینکه باید اجازه داد والورده با همین داشته ها به مسیر موفقیت آمیز خود ادامه دهد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!

به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش بود که برخی منابع اسپانیایی ادعا کردند بارسلونا به گیدو رودریگز علاقه‌مند است و به دلیل اینکه قرارداد او با بتیس در پایان فصل تمام می‌شود و رایگان در دسترس است، گزینه جدی باشگاه کاتالان برای تقویت پست هافبک دفاعی محسوب می‌شود.

گزینه‌های گرانقیمتی مثل کیمیش و زوبیمندی نیز هستند ولی مشکلات مالی بارسا باعث شده تا باشگاه به سمت رودریگز برود.

امروز اسپورت پا را فراتر گذاشت و ادعا کرد با این بازیکن آرژانتینی از ماه مارس و زمان فیفا دی قرارداد بسته شده و او تابستان با شروع نقل و انتقالات بازیکن جدید بارسا خواهد بود. 

این دکو (مدیر ورزشی) بود که با گیدو و ایبجنتش در ماه مارس ملاقات کرد و تمام توافقات نیز صورت گرفت. به این ترتیب هافبک آرژانتینی را باید بازیکن جدید بارسا دانست.

دیگر خبرها

  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • بارسا هم در شب قهرمانی رئال جام گرفت!
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد