Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی، مهران نصیری سرپرست این باشگاه در واکنش به صحبت‌های برخی از اعضای شورای شهر انزلی در جلسه علنی روز گذشته (یکشنبه) درباره حمایت شورای انزلی از ملوان مطرح شده است، گفت: من از روز گذشته و با خواندن این سخنان واقعاً متعجب شدم. چون این اظهارنظر خیلی ناپخته و به دور از واقعیت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه ملوان هم‌اکنون در وضعیتی است که هر شخص حقیقی و حقوقی و یا هر ارگان دولتی و خصوصی که بخواهد از ملوان حمایت مالی انجام دهد، مجموعه باشگاه با احترام و کمال میل دست آنها را به گرمی می‌فشارد.

وی در ادامه افزود: ما به دنبال حل مسائل مالی هستیم تا مشکلات‌مان را رفع کنیم اما تا الان هیچ اقدامی از طرف این دوستان در این راستا انجام نشده و فقط در حد حرف بوده است. در ارتباط با مسائل مختلف با آنها نامه‌نگاری کردیم و سوابق این نامه‌ها نیز موجود است. یک سری هشدار بر اساس تهدیدهایی که تیم ملوان را دچار مشکل می‌کند که همگی متعلق به مدیریت دوران قبل است، دادیم اما تاکنون عکس‌العملی از این دوستان ندیدیم.

سرپرست باشگاه ملوان تأکید کرد: درچند روز گذشته شنیده شده بود که شورای محترم شهر انزلی قول کمک میلیاردی به باشگاه ملوان داده اما باشگاه ملوان قبول نکرده است! سوال من اینجاست که آیا به نظر شما باشگاه ملوانی که نیازی مبرم به منابع مالی و اقتصادی دارد، چنین کمکی را رد می‌کند؟ این موضوع اصلاً اتفاق نیفتاد و اگر دوستان چنین منابعی دارند ما با آغوش باز پذیرای این کمک‌ها هستیم. زیبنده نیست که اطلاعات نادرستی به مردم و هواداران بدهیم چون این موضوع به بر هم خوردن جو عمومی شهر و هواداران منجر و نهایتاً روی نتایج تیم اثرگذار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت اگر شخص دنیامالی (رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان) نبود، معلوم نبود چه اتفاقی برای باشگاه ملوان می‌افتاد. خودم چندین مرحله شاهد چگونگی تامین منابع مالی توسط او بوده‌ام و می‌دانم چگونه تهیه می‌شود. بنابراین انصاف نیست که قدردان زحمات دنیامالی نباشیم.

نصیری درباره کمک منطقه آزاد به ملوان گفت: قراردادی بین منطقه آزاد و باشگاه ملوان منعقد شد که تبلیغات و آرم منطقه روی لباس ملوان چاپ شود که این اتفاق هم افتاد. فکر نمی‌کنم که باشگاه ملوان بابت یک قرارداد اسپانسری می‌بایست از منطقه آزاد تقدیر و تشکر کند! مگر تیم‌های دیگری که با اسپانسرها قرارداد می‌بندند، بیانیه تقدیر و تشکر منتشر می‌کنند؟ اگر بحث تشکر باشد، باید از آن دسته افرادی تشکر کنیم که در این دوسال، بی‌منت به باشگاه کمک‌های میلیاردی کرده‌اند و حتی نامی از آنها برده نشده است.

وی اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره و باشگاه ملوان خیلی مشتاق هستند که منطقه آزاد ۷۰ درصد سهام باشگاه ملوان را در اختیار بگیرد و از این بابت از آنها تشکر هم می‌کنیم. این مطلوبترین اتفاقی است که می‌تواند برای ملوان و شهر انزلی رخ دهد و همه اعضای هیئت مدیره و مردم انزلی خواستار این موضوع هستند. بنابراین ما حاضریم در هر جلسه‌ای بابت این موضوع با آنها بشینیم و صحبت کنیم. 

سرپرست باشگاه ملوان درباره مراجعه این باشگاه به شورای شهر انزلی گفت: من چندین بار به صورت حضوری نزد این دوستان رفتم و قو‌ل‌های خوبی از آنها گرفتم. این درحالی بود که این دوستان قبل از انتخابات قول‌هایی درباره کمک و مساعدت به باشگاه ملوان دادند و ما انتظار داشتیم که خیلی بیش از این به ما کمک کنند. درباره پرونده زوران به مسئولان شهر انزلی نامه زدیم که به ما کمک کنند. چون وقتی باشگاه ملوان در این پرونده متضرر شود، شهر بندر انزلی در این موضوع ضرر خواهد کرد. باشگاه با این نامه‌ها خواست که هشدار دهد تا فردا روزی نگویند که اگر به ما می‌گفتید کمک می‌کردیم. متأسفانه با این نامه‌ها هم از شورای محترم شهر، هیچ پاسخی دریافت نکردیم.

نصیری درباره پرونده‌های کمیته انضباطی و موضوع زوران گفت: در این مدتی که در باشگاه ملوان حضور دارم، درگیر مسائل انضباطی شدم که ۹۰ درصد آن متعلق به قبل از مدیریت دوران جاری ملوان است و بخشی متعلق به منطقه آزاد و برخی دیگر مربوط به  دوران آقایان هدایتی و محجوب است. متأسفانه عواقب و اثرات ناشی از این پرونده‌ها، امروزه باشگاه ملوان را شدیداً آزار می‌دهد و گاهی همچون بازیکن خارجى (زوران) ملوان را شدیداً تهدید می‌کند. این بازیکن در زمان منطقه آزاد به ملوان پیوست و در زمان مدیریت آقای درودگر از ملوان کنار گذاشته شد. اگر در آن زمان با ۷۰ میلیون تومان با این بازیکن تسویه حساب می‌شد، الان ما درگیر این حجم بدهی و تهدید نبودیم.

وی با بیان اینکه لازم می‌داند مردم این اطلاعات را بداند، تصریح کرد: ما وارث بدهی‌هایی هستیم که ۶ سال پیش برجا مانده و بیشتر این بدهی‌ها و شاکیان، مربوط به آقایانى است که درحال حاضر در باشگاه حضور ندارند. ما شاکیان داخلی هم داریم که به زودی باید این قرض‌ها را پرداخت کنیم. بازیکنانی از ما شکایت کرده‌اند که حتی دقیقه‌ای برای ملوان به میدان نرفتند! من لازم دانستم که این اطلاعات را مردم بدانند. حواشی و حرف و حدیث درباره ملوان بزرگ زیاد است. بنابراین من وظیفه دارم تا این حقایق را بگویم تا مردم در مقام قضاوت قرار بگیرند. ما در اول فصل حدود بالای  ۳۰۰ میلیون از این بدهی‌ها را با مدیریت حل کردیم.

سرپرست باشگاه ملوان در پایان گفت: امیدوارم مشکلات مالى حل شود و هر یک از دوستان که می‌توانند، باری از دوش ملوان بردارند تا نهایتاً بتوانیم فرآیندهای اصلی باشگاه را مدیریت کرده و با موفقیت در لیگ، دل هواداران خود را شاد کنیم.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۲۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آغاز تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده 

عضو هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه با بیان اینکه تجارت آزاد هنوز کامل نشده و فقط تعرفه‌های ترجیحی با ۵۰ درصد و ۷۵ درصد تخفیف اعمال شده و لیست‌ها برای تعرفه صفر مبادله شده است، گفت: پیش بینی می‌شود این موافقت‌نامه تا دو ماه آینده در پارلمان‌های تمام اتحادیه اقتصادی اوراسیا تصویب شود و بیش از ۸۸ درصد اقلام مورد مبادله بین ایران و روسیه و اتحادیه اقتصادی اوراسیا از تعرفه صفر برخوردار شوند.

به گزارش ایسنا، کامبیز میرکریمی در یک گفت‌وگوی رادیویی با بیان اینکه موافقت نامه‌های تجارت آزاد کشورهای دنیا با همسایگان، دسترسی صادرکنندگان به بازار را تسهیل می‌کند، اظهار کرد: مهم‌ترین قدمی که اخیراً برداشته شده امضای موافقت نامه تجارت آزاد با اتحادیه اقتصادی اوراسیا متشکل از کشورهای روسیه، بلاروس، قزاقستان و قرقیزستان و ارمنستان است.

وی افزود: تجارت آزاد هنوز کامل نشده و فقط تعرفه‌های ترجیحی با ۵۰ درصد و ۷۵ درصد تخفیف اعمال شده و لیست‌ها برای تعرفه صفر مبادله شده است. پیش بینی می‌شود این موافقت‌نامه تا دو ماه آینده در پارلمان‌های تمام اتحادیه اقتصادی اوراسیا تصویب شود و بیش از ۸۸ درصد اقلام مورد مبادله بین ایران و روسیه و اتحادیه اقتصادی اوراسیا از تعرفه صفر برخوردار شوند. این موضوع، رقابت پذیری کالای ایرانی در برابر رقبای چینی و هندی و دیگر کشورها را به شدت افزایش می‌دهد.

میرکریمی با بیان اینکه در حال حاضر موانع تجارت شرکت‌ها برطرف شدند و باید در حوزه شناختی و بازاریابی کار کنیم، گفت: تا شش سال قبل در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری زیرساخت نداشتیم، اما الان دائماً کشتی‌ها و کامیون‌های جدید اضافه می‌شوند و خط راه آهن منطقه شوروی سابق از مرز ایران عبور کرده است. در حال حاضر شرق دریای خزر در محدوده پنج جمهوری آسیای میانه بروکراسی جدی دارد و جهش صادرات و واردات نشان می‌دهد هرچقدر سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت لجستیک انجام شود باز هم کم است. البته هنوز هم صف کامیون‌ها را داریم و از دولت تقاضا کردیم حمایت‌ها و تسهیلات خود را از این بخش ادامه دهد.

عضو هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه اظهار کرد: در حال حاضر رابطه بانکی بین ایران و روسیه وجود دارد، اما بخشی از ظرفیت بانکی بین دو کشور بلااستفاده مانده که به دو نرخی بودن ارز در کشور ما و روسیه برمی‌گردد.

میرکریمی درمورد تنوع کالاهای صادراتی ایران به روسیه نیز گفت: مواد غذایی و لبنی، کالاهای لوکس مانند فرش ماشینی و پسته، محصولات نساجی و صنایع پلاستیک و صنایع پایین دست پتروشیمی بازار خوبی در روسیه پیدا کرده همچنین توربین‌های گازی و کاتالیست نیز متقاضی دارد و فقط یک بازاریابی اساسی برای توسعه بازارهای صادراتی لازم است.

عضو هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه همچنین جذب توریست‌های تجاری را در رونق اقتصاد کشور به شدت موثر دانست و گفت: صادرات ایران به روسیه تا سال ۱۳۹۷ در حد ۲۶۰ میلیون دلار بود، اما در سال ۱۳۹۸ صادرات به این کشور به بالای ۴۰۰ میلیون دلار افزایش پیدا کرد و حالا هم به یک میلیارد دلار رسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت
  • امدادرسانی به پنج حادثه دیده برجا‌ی مانده از انحراف پراید در روستای کوفی
  • بحران آب در مغان جدی است
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • پیش‌بینی آغاز تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده 
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی