Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش"11نیوز"؛ مراسم معرفی بهترین‌های دنیای فوتبال در سال 2017، امشب (دوشنبه) در سالن پالادیوم شهر لندن برگزار می‌شود تا جوایز بهترین بازیکن مرد، بهترین بازیکن زن، بهترین سرمربی مرد، بهترین سرمربی زن و بهترین گل سال (فیفا پوشکاش) از میان سه نامزد نهایی که برای هر بخش معرفی شده‌اند، به برنده نهایی اهدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم فرش قرمز معرفی بهترین‌های فوتبال دنیا از ساعت 20:30 به وقت تهران آغاز می‌شود و از ساعت 22 بهترین‌های هر بخش معرفی خواهند شد.
در ادامه می‌توانید اخبار و حواشی مربوط به این مراسم را دنبال کنید:
20:49- رونالدو نازالیا (برزیلی) وقتی با سوالی درباره بهترین بازیکن دنیا مواجه شد با تاکید مجدد به برتری سبک بازی مسی بر رونالدو، این بار همنام خودش را لایق برتری نهایی در انتخابات فیفا دانست.
20:45- رود گولیت، ستاره سابق هلند، رونالدو را لایق دریافت جایزه مرد سال فیفا دانست. او همچنین آرزو کرد حال فوتبال هلند بهبود یابد و با حضور درخشان در جام‌جهانی 2022 عدم حضور در جام‌جهانی 2018 را جبران کند.

20:42- پیتر اشمایکل، سنگربان افسانه‌ای پیشین تیم ملی دانمارک و منچستریونایتد در حاشیه مراسم فرش قرمز از حسرتش برای عدم وجود چنین مراسمی در دوران بازی خود حرف زد و گفت: زمان ما هم پست دروازه‌بانی بسیارمهم بود اما از فرش قرمز خبری نبود. آن‌قدر به زمین سبز چشم می‌دوختیم که تا چند روز همه چیز را سبز می‌دیدیم! به نظرم هر 3 نامزد نهایی لایق دریافت جایزه هستند به شرط اینکه جایزه‌ خودشان را با من تقسیم کنند!

20:35- مراسم عبور بازیکنان از فرش قرمز آغاز شد و چهره‌های مطرح روی آن دیده می‌شوند.
20:13- آندرِی شوچنکو، ستاره سابق میلان و میهمان ویژه مراسم به این دلایل کریس رونالدو را بهترین انتخاب برای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فیفا دانست: کریس گزینه من است. او با 2 گل در فینال تیمش را به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان رساند. مسی هم فصلی باشکوهی را پشت سرگذاشت. برای نیمار نیز خوشحالم. او در سال‌های اخیر به کورس رقابت با مسی و رونالدو وارد شده و مستحق دریافت یک جایزه بزرگ است.

20:12- نیمار با چند حرکت پا به توپ، تکنیک خودش را در حاشیه مراسم به رخ علاقه‌مندانش کشید.

19:44- کلودیو رانیری، سرمربی فعلی نانت و برنده جایزه بهترین مربی بخش مردان در مراسم سال گذشته درگفت‌وگویی درباره احساسش از دریافت جایزه گفت: جایزه من، پاداش یک فصل بزرگ و رومانتیک بود. واقعا خوشحال بودم و برای مربی برتر امسال هم پیشاپیش خوشحالم.
19:34- دنی آلوس به عنوان یکی از افراد همیشه شاد و طنزپرداز دنیای فوتبال در رسمی‌ترین مراسم فیفا هم دست از شوخی برنداشت و همه را به وجد آورد. فیلم شوخی آلوز را ببینید.

19:31- مسی بعد از نیمار و قبل از رونالدو به سالن رسید و با استقبال گسترده هوادارانش رو به رو شد.
19:24- نیمار زودتر از دو نامزد دیگر وارد سالن محل برگزاری مراسم شد. 
19:22- یوسین بولت، اسطوره دوومیدانی دنیا به محض ورود به سالن در اظهاراتی از انتخاب خودش پرده برداشت: هر 3 نامزد نهایی عالی هستند اما شخصا رونالدو را انتخاب می‌کنم چون با گل‌های موثرش رئال را به قهرمان فصل گذشته لالیگا و لیگ قهرمانان تبدیل کرد و البته خودش هم آقای گل شد. توانایی در اوج ماندن او تحسین‌برانگیز است.
19:16- ساعت‌ها پیش از شروع مراسم چهره‌های سرشناس فوتبال که اسامی آنها بین نامزدها و مدعوین قرار دارد، به طرق مختلف راهی لندن شدند تا در شب پرستاره فیفا حضور داشته باشند. چهره‌هایی همچون کریستیانو رونالدو، دنی آلوز با لباس عجیبش، سرخیو راموس، آندرس اینیستا، لیک مارتنز و کارلی لوید 2 نامزد بخش زنان و حتی ویکتوریا لوپایریوا سفیر جام جهانی 2018 روسیه در مراسم حضور خواهند داشت. برچسب ها: بهترین های فیفا ، بهترین های فیفا 2017 ، مسی ، رونالدو

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  مسابقات آزاد دارت کارگران کشور در بخش مردان در آکادمی دارت بوستان سئول با رقابت ۸۹ نفر از سراسر کشور برگزار شد و در پایان محمدامین کریم‌پور از تهران، مقام نخست را به دست آورد و جایزه ۸۰ میلیون ریالی را از آن خود کرد. جواد بیات از مشهد به نایب قهرمانی رسید و جایزه نقدی ۴۰ میلیون ریالی را گرفت. حسین اعرابی از اصفهان و سعید کریمی از تهران، در جایگاه سوم مشترک ایستادند و هر کدام جایزه ۲۰ میلیون ریالی را کسب کردند.

دیگر خبرها

  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه