Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی: شرایط تیم ملی پیش از رقابت‌های جهانی مساعد است



وزنه‌بردار فوق سنگین کشورمان پس از پایان 8 سال محرومیت، رکوردهای خوبی را در اردوی تیم ملی به ثبت رسانده تا جایی که موفق شده در حرکت یک‌ضرب وزنه 210 و در حرکت دو ضرب وزنه 250 کیلوگرم را بالای سر ببرد.
محرومیت هشت ساله سعید علی حسینی، وزنه‌بردار فوق سنگین ایران امروز به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سعید علی حسینی ، وزنه‌برداری فوق سنگین ایران هشت سال پیش به دلیل مثبت شدن دوباره تست دوپینگش به مدت 12 سال از حضور در میادین محروم شد. این وزنه‌بردار بعدا با استفاده از تغییر قوانین محرومیت‌های مادام‌العمر و کاهش آن به هشت سال توانست شانس دوباره بازگشت به دنیای وزنه‌برداری را به دست آورد.
 فدراسیون جهانی وزنه‌برداری خرداد سال 95 با ارسال نامه‌ای اعلام کرد محرومیت سعید علی حسینی در 24 اکتبر 2017 (2 آبان 96) به پایان می‌رسد و امروز محرومیت هشت ساله رکورددار جوانان جهان تمام می‌شود.
آمادگی خوب علی حسینی در تمرینات
پایان این محرومیت طولانی مدت در شرایطی است که به نظر می‌رسد سعید علی حسینی از نظر آمادگی در شرایط خوبی قرار دارد. علی‌حسینی که یکی از امیدهای کسب مدال در مسابقات جهانی آمریکاست با روحیه بالایی تمریناتش را پیگیری می‌کند و به رکوردهای خوبی هم رسیده است. وی در آخرین تمرین تیم ملی در حرکت یک ضرب وزنه 210 و در حرکت دوضرب وزنه 250 کیلوگرمی را بالای سر برد تا برای حریفان جهانی خط و نشانی جدی کشیده باشد.
تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان کشورمان آخرین روزهای اردوی آمادگی سطح دریای خود را برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا در بابلسر برگزار می‌کند که قرار است چهارشنبه، سوم آبان ماه رکوردگیری رسمی از اردونشینان انجام شود.
مرادی: رفتنم از فدراسیون وزنه‌برداری شایعه است
بر خلاف شرایط مساعد تیم ملی وزنه‌برداری، شرایط در فدراسیون وزنه‌برداری چندان مطلوب به نظر نمی‌رسد، تا جایی که روز یکشنبه خبرهایی مبنی بر استعفای علی مرادی از ریاست این فدراسیون شنیده شد. با این حال مرادی دیروز رفتنش از فدراسیون وزنه‌برداری را تکذیب کرد و گفت: اصلا این طور نیست و وجود کم لطفی‌ها از سوی برخی افراد داخلی و بین‌المللی طبیعی است. به لطف خدا کارهای وزنه‌برداری با توانمندی جلو می‌رود. ما دو سال پیاپی قهرمان جوانان جهان و نایب قهرمان نوجوانان جهان شدیم. همچنین عنوان قهرمانی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آسیا را به دست آوردیم. همچنین مجموعه وزنه‌برداری با تلاش‌های خود قدم‌هایی را برداشته تا در مسابقات قهرمانی جهان کار تاریخی رقم زده شود و در نهایت دل مردم، خانواده شهدا و رهبر انقلاب شاد شود. در بحث گلخانه‌ای بسیار موفق بودیم و الان هم در بخش توسعه‌ای کار می‌کنیم که به حمایت همه‌جانبه مردم و مسئولان نیاز داریم.
مرادی در پاسخ به این پرسش که این حرف و حدیث‌ها مبنی بر جدایی از وزنه‌برداری را تکذیب می‌کند، تاکید کرد: بله. این واقعیت است که هر زمان ورزش ایران و وزنه‌برداری موفقیت‌هایی را به دست می‌آورد، شدت کم لطفی‌ها بیشتر می‌شود. افرادی که دارند کم لطفی می‌کنند با موفقیت و سرافرازی هر چه بیشتر ورزشکارانمان مشکل دارند. الان هم نزدیک مسابقات جهانی هستیم و طبیعی است شدت این کم لطفی‌ها بیشتر شود. وزنه‌برداری ایران افتخار وزنه‌برداری جهان است و خیلی‌ها نمی‌توانند این موفقیت‌ها را ببینند و نگاه حمایت‌آمیزی داشته باشند.
او ادامه داد: نه تنها من بلکه تمام مجموعه وزنه‌برداری دنبال رشد و توسعه این ورزش هستند و همه بسیار مصمم هستیم با همبستگی بیشتر برای شاد کردن دل مردم تلاش کنیم. حتی برای سال 2024 هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم. من به عنوان سرباز در مجموعه ورزش ایران هستم و هر زمان که صلاح بدانند در جایگاه‌های مختلفی قرار بگیرم، به عنوان یک سرباز آماده همه‌گونه فعالیت هستم.
رئیس‌ فدراسیون وزنه‌برداری درمورد شرایط ملی‌پوشان در آستانه مسابقات جهانی نیز تصریح کرد: وزنه‌برداران شرایط خوبی دارند و دارند به سطح عالی نزدیک‌تر می‌شوند. امیدوارم با حمایت مردم و مسئولان در مسابقات قهرمانی جهان نتایج خوبی به دست آورند.
چرا سلیمی در انتخابات شرکت نکرد؟
رئیس‌ فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که چرا بهداد سلیمی برای حضور در کمیسیون ورزشکاران کاندیدا نشد، تاکید کرد: بهداد سلیمی در هفته‌ای که شروع ثبت‌نام‌ها بود، تمرینات سنگینی را پشت سرگذاشت. انگار گفته شده بود که شاید ثبت‌نام تا پنج‌شنبه تمدید شود، سلیمی هم ظاهرا با دبیرکل کمیته ملی المپیک هماهنگ کرده بود که البته جزییات آن را نمی‌دانم. در کل وقتی پیگیری کردم که سلیمی چه زمانی قرار است به تهران بیاید به من گفتند مهلت ثبت‌نام تمدید نشده است. او خودش خیلی تمایل داشت کاندیدا شود اما تمرینات تیم ملی هفته گذشته سخت بود و قرار شد پنج‌شنبه ثبت‌نام کند که زمان ثبت‌نام در انتخابات تمدید نشده بود.

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد

کاهش قیمت سکه طی یک هفته گذشته نزدیک به ۳ میلیون تومان بود. روند قیمتی بازار نشان می‌دهد که زیان سکه‌بازان در ۷ روز گذشته ۵.۵ درصد بود و هر قطعه سکه امامی به قیمت ۴۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان رسید.

سکه امامی البته در روز سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت‌ماه وارد کانال ۴۱ میلیون تومان شد، اما دوباره به کانال بالاتر بازگشت.

قیمت نیم‌سکه هم یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت در هفته گذشته داشت.

در حال حاضر هر قطعه سکه امامی ۴۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۳۹ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان، نیم سکه ۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

اما در این میان، زیان خریداران طلا در هفته گذشته در حدود ۸ درصد بود؛ به طوری که هر گرم طلای ۱۸عیار ۳۰۶ هزار تومان کاهش قیمت داشت. در حال حاضر هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار ۳ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان قیمت دارد. هر مثقال طلا هم ۱۵ میلیون و ۲۵۹ هزار تومان بود.

نادر بذرافشان، رییس اتحادیه طلا و جواهر در همین رابطهه درباره وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا می‌گوید: در هفته‌ای که گذشت، اونس جهانی طلا میانگین ۴۴ کاهش اونس جهانی طلا را داشتیم؛ البته میزان کاهش تا ٨٠ دلار هم رسید، اما نوسانات طی دو روز اخیر، این میزان کاهش را کمتر کرد.

وی متذکر می‌شود: به‌تبع روند نزولی قیمت‌ها در بازار‌های جهانی و همچنین با توجه به آرامش در بازار ارز داخلی و نوسان حداقلی نرخ ارز در داخل و همچنین نبود هیجان در اخبار سیاسی و اقتصادی جهان، بازار سکه و طلای داخلی نیز به‌دور از هرگونه التهاب، روند کاهشی قابل توجهی را تجربه کرده است.

این مقام صنفی در پایان بر رکود حاکم بر بازار و نبود تقاضا تاکید و نسبت به ادامه این روند که از سال گذشته بر بازار حکمفرما شده و از ابتدای سال جاری نیز تشدید شده است، ابراز نگرانی می‌کند.

منبع: خبرآنلاین

tags # قیمت سکه ، قیمت طلا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی