Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، محمدرضا یوسفی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص بازدید از خطوط تولید مینی بوس و اتوبوس، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۴۰۰ مینی‌بوس و اتوبوس در حال فعالیت در خطوط مختلف درون شهری و برون شهری هستند و به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت می رسانند.

فرماندار ورامین با اشاره به فرسودگی تعداد زیادی از ناوگان حمل و نقل اتوبوس رانی ورامین گفت: بهسازی و نوسازی ناوگان اتوبوس رانی ورامین نیاز جدی این ناوگان بوده و به عزم جدی مسئولان شهرستانی و دولتی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بازدید قرار شد تا مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین با برگزاری جلسه مشترک با معاون فروش و معاون اداری مالی شرکت های تولید کننده اتوبوس و مینی بوس، مقدمات نوسازی ناوگان فرسوده ورامین را فراهم کند.

بر اساس این گزارش، فرماندار ورامین روز گذشته به همراه  رضا کارخانه معاون امور عمرانی فرمانداری ، علی خانی رئیس شورای اسلامی این شهرستان، حسن خوانساریان مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین و رئیس تعاونی مینی بوس داران با مدیرعامل شرکت های تولیدی مینی بوس و اتوبوس دیدار و از خطوط تولیدی بازدید کرد.

true برچسب ها : فرمانداری ورامین محمدرضا یوسفی نوسازی ناوگان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۲۱۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرید قشلاقی اظهار کرد: از ۱۴۶ مدرسه شهرستان ۲۵ مدرسه این شهرستان با قدمت بیش از ۴۰ سال در حال تخریب هستند و به صورت فوری به تجدید بنا نیاز دارند.

فرماندار هشترود در آیین زنگ سپاس اظهار کرد: مدارس «فاطمیه (س)» و شهید رجایی در مرکز شهر از شرایط بد فیزیکی برخوردار هستند و اولیاء دانش آموزان، حاضر به ثبت‌نام فرزندان خود در این مدارس نیستند.

وی همچنین از نیاز ۷۰ مدرسه هشترود به تعمیر و نوسازی خبر داد و تحقق این مهم را از الزامات توسعه شاخص‌های آموزشی در این شهرستان برشمرد.

قشلاقی گفت: ۱۰ مدرسه کانکسی هم در این شهرستان وجود دارد که نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

وی از خیرین خواست در احداث مدرسه شبانه روزی و فنی و حرفه‌ای در این شهرستان اهتمام داشته باشند.

در این مراسم از تعدادی از معلمان نمونه شهرستان تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • مشهد با کمبود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه است
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • «قبرستان نو» با حفظ حرمت تمام قبور بهسازی می‌شود / هیچ تخریبی در کار نیست
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • برنامه ناوگان ملی کشتیرانی برای توسعه بار صادراتی به آفریقا
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای